24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Er is geen SMSverkeer mogelijk regio Kaprijke.
Wij vinden hier nergens informatie rond.
Waar zouden we zo iets kunnen terugvinden?
Waarom verwittigt Telenet ons niet met een mail als ze panne hebben?
10h15 Volgens gebruikersmeldingen zijn er momenteel problemen bij Telenet
Meeste problemen met SMS
https://allestoringen.be/storing/telenet/
Klik op live kaart voor regio
Omdat ze momenteel op veel vlakken problemen hebben en het heel genant zou worden om die allemaal publiekelijk te zetten. Jammer maar helaas, maar hun interne omschakeling van systemen loopt ondertussen al weken mank. En alles hangt aan alles, als ze aan het ene roeren begint het andere ook te wikkelen. Geduld, als we maar blijven op internet kunnen, TV kijken en bellen dan zijn we al content, toch de meesten.
Wat me wel opvalt is Antwerpen Mechelen Brussel Gent Brugge veel storingen
In Limburg weinig of niets te zien via de storingskaart.
@t031885 schreef:Waarom verwittigt Telenet ons niet met een mail als ze panne hebben?
Om geen slapende honden wakker te maken.
Een panne die veel (media)aandacht krijgt, is schadelijk voor de verkoop van abonnementen.
Proximus en onderdanen(scarlet) waar jij klant bent verwittigen de mensen ook niet.Schadelijk voor verkoop nieuwe abonnementen.
@robatoras schreef:Wat me wel opvalt is Antwerpen Mechelen Brussel Gent Brugge veel storingen
In Limburg weinig of niets te zien via de storingskaart.
Vrienden van mij zouden zeggen dat dit komt omdat ze in Limburg met alles veel trager zijn ... 😈
Ikzelf zou zoiets nooit zeggen, ik heb vele tientallen jaren in Limburg gewoond en vind het een prachtige streek om te wonen. Ik ben om familiale redenen 20 jaar geleden verplicht geweest van te verhuizen, anders had ik er nog steeds gewoond 😇
Je weet toch dat Limburg het best coax netwerk(interkabel interelectra) heeft van Vlaanderen.
En dit is geen stoef.
Proximus of was het nog Belgacom had maar al te graag het coax netwerk overgenomen van Interkabel,Liberty global Telenet was ze voor.Ondanks meerdere gerechtelijke procedures.
Dat kan best zijn, daar heb ik geen info over. Good for you, zou ik zeggen 😉