24771
netweters
|
152587
antwoorden
|
20720
vragen
|
Sinds vandaag in luxemburg geen netwerkverbinding meer te realizeren met mijn gsm. Heb net met telenet gebeld en ze vinden geen oplossing. Moet maar bellen als ik daar ben. Heb gezegd dat kan niet wanneer ik geen netwerk heb. Ze hebben me een paar nutteloze stappen uitgelegd, Waaronder handmatig provider selecteren. Dit heb ik meerder malen gedaan maar het lukte steeds niet.
Weet er hier iemand een concrete oplossing want als ik in het buitenland ben heb ik maps google wel nodig alsook verbinding met de klanten
Alvast bedankt
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Netwerk buitenland werkt ineens nietmeer
Ik gebruik een samsung galaxy S23 Ultra en de roaming staat aan. Ben al meerdere keren daar geweest en toen werkte het steeds wel. Heb dit nog nooit voorgehad en ik heb het echt nodig.
En neen het is geen buitenlands toestel.
Beste,
Wel raar dat u geen mobiel bereik heeft in een klein land als Luxemburg waar Telenet met de 3 operatoren een roamingakkoord heeft.
Wat het meest aangeraden wordt is:
- gsm even in vliegtuigmodus zetten en dan vliegtuigmodus terug uit
- gsm herstarten
- of SIM uit de gsm halen terwijl die aanstaat en dan terug insteken
Beste,
Telenet heeft met de 3 operatoren in luxemburg een roamingakkoord.
En er zijn maar 3 MNO's
Reeds allemaal al gedaan. Werkt perfect wanneer ik in Nederland of Duitsland of Frankrijk de grens oversteek. Enkel en alleen in Luxemburg krijg ik het niet voor elkaar en bij de andere landen gaat het allemaal vanzelf. Dus het ligt niet aan mij of aan het toestel. En Telenet komt met geen oplossing.
Op welke manier dan want ze willen dat ik met eigen nummer bel en dat gaat niet he
Je belt naar de garage om uw auto te depanneren en te herstellen en ze antwoorden breng hem maar binnen.
De persoon die u gezegd heeft om te bellen als het niet werkt was nog niet goed wakker.