Beantwoorden
DylanVanAssche
Professional Weetjesweter
Warming up? Al 25 duimen! On a roll... Tien op tien!

Geen of slechts 1 kant geluid bij oproep

Sinds enige tijd merk ik op dat bellen via het Telenet mobiele netwerk problemen geeft: soms hoor je niets of slechts 1 kant van het gesprek, de andere kant hoort je niet. Beide toestellen zitten in dezelfde Telenet ONEup dus alles blijft binnen 1 mobiel netwerk. Tijdens zo'n problemen heb ik al eens dezelfde GSM gebeld maar met de vaste lijn en dit geeft hetzelfde.

Gisteren nog gebeurde het op verplaatsing. Bij aankomst thuis werkte het weer perfect, waarschijnlijk een andere GSM mast.

Is dit een gekend probleem?

1 reactie
Turdus_Maximus
Experienced Weetjesweter
Star Wars Day Tien op tien! Jij bent af! Handje vol!

Geen of slechts 1 kant geluid bij oproep

Ik heb het heel vaak, bel meestal van thuis over de WiFi, het is echt belachelijk hoe vaak ik het heb: zelf bellen, gebeld worden, makkelijk de helft van de keren kan ofwel de andere mij niet horen, of ik hoor de andere niet. Het is nu zo erg dat ik standaard m'n telefoon heropstart als ik het weer heb want vaak lukt het bij terugbellen nog steeds niet, eens toestel heropgestart is werkt het dan weer wel. Waaraan dit ligt, geen idee, Telenet, GSM toestel zelf, verbinding, echt geen idee maar het is r*te-irritant.