24749
netweters
|
152309
antwoorden
|
20690
vragen
|
Hallo,
Sinds ik (meer dan twee jaar geleden) de overstap maakte van Orange naar Telenet kunnen mensen, waarbij Orange hun provider is, mij niet bellen of sms’en. Ik krijg geen melding van een gesprek aan en hun gesprek gaat niet over of stopt na 1 ‘tuut’.
ik heb hiervoor eerder contact op genomen met Telenet, toen werd gezegd dat het aan mijn telefoon lag en zij niets konden doen.
Nu heb ik net een nieuwe telefoon gekocht, via Telenet nog, en nu doet het probleem zich nog steeds voor.
Hey!
Ik kan me inbeelden dat het vervelend is dat je geen oproepen meer kan ontvangen van personen die bellen via Orange.
Netweters, kunnen jullie mee een oplossing/ antwoord bieden op @Leyla97 haar vraag?
Super bedankt!
Volgens mij is het enige dat je kan doen, opnieuw contact opnemen met Telenet om te weerleggen dat het aan je toestel ligt.
Probleem ligt waarschijnlijk tussen Telenet & Orange, maar het is aan Telenet om dat met hen te corrigeren.
Als je de volgende keer weer een negatief antwoord ontvangt van de klantendienst dan dien je klacht in via deze pagina: Ontevreden? Laat het ons weten | MyTelenet . Krijg je dan niet binnen de 2 dagen een reactie dan kan je klacht indienen bij de ombudsdienst
PS: Ik heb je bericht verplaatst van de Franstalige kant naar de Nederlandstalige versie van De Netweters. In je gebruikers voorkeuren kan je je standaard taal kiezen: Mijn instellingen : Voorkeuren
niet hetzelfde, maar , ik heb een vaste voip telefoon thuis,
als mijn telefoon thuis niet aangesloten is en ze bellen mij, doet dat ook tuut of legt het gewoon af, voor de beller.
geen mailbox, geen info berichtje nummer is niet beschikbaar ofzo . gewoon ' dode' lijn / hangup.
jouw nummer staat misschien in de computer niet doorverbonden voor buitennummers ofzo, ergens iets met de nummeroverdracht dan ? die dingen hebben achterliggend wel veel configuratie
hopelijk geraakt het opgelost houd ons op de hoogte