Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
BreakingBart
Freshman Beetjesweter
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Gemist gesprek terwijl er geen oproep was.

Hallo,

De laatste weken hebben zowel ik (Googe Pixel 😎 als mijn vriendin (Samsung A52S) de melding dat we een gemist gesprek hebben terwijl de gsm geen kik heeft gegeven. Dit zowel van onbekende als bekende mensen/nummers. Alle instellingen staan volgens mij toch goed, zelfs het belen via WiFi staat aan.

Is dit ergens een instelling bij Telenet die we over het oog zien?
Zijn er problemen bij Telenet?
Zijn er hier nog mensen die dit probleem hebben?

Met vriendelijke groeten, Bart

4 reacties
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Je hebt niet toevallig "Niet storen" aanstaan hé? Onderbrekingen beperken met modi en Niet storen op Android - Android Help 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BreakingBart
Freshman Beetjesweter

Neen, niet storen staat altijd af, nog vergeten te vermelden in het eerste bericht. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de gsm begint te bellen door een gesprek met mijn moeder, maar dat er toch al een melding stond dat ik een gemist gesprek had van haar.

Vandaag al 2 keer voorgevallen dat de vriendin op 2 verschillende tijdstippen een melding gekregen heeft van 2 gemiste oproepen terwijl haar gsm geen kik heeft gegeven.

Het rare is dat het gewoon willekeurig is en op verschillende locaties, zowel thuis als elders. De ene moment een melding en de volgende moment begint de gsm gewoon de rinkelen en trillen ...

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Bellen via WiFi staat aan, maar heb je het ook ingesteld als voorkeur?

Op je Pixel:

Instellingen > Sim-kaarten > [SIM selecteren] > Bellen via wifi > Voorkeur voor bellen: Bellen via wifi

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BreakingBart
Freshman Beetjesweter

Dat stond inderdaad nog niet als voorkeur. Nu wel, ben een keer curieus of het opgelost is nu ... 
Even afwachten ...