24773
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
Hallo
Ik heb per ongeluk 'stop' gesmst naar het nummer 8850 waardoor ik nu uitgeschreven ben van dit nummer. Ik krijg nu dus ook al mijn verificatie codes van paypal, lastpass, ... niet meer aan.
Ik heb al geprobeerd om 'start' te sturen naar dit nummer, maar dit heeft niet geholpen.
Heb telenet gecontacteerd en die zeggen dat ze niets kunnen doen, dat het in mijn toestel geblokkeerd is, maar dit klopt niet. Het is niet geblokkeerd in mijn toestel, het is via sms geblokkeerd, anders krijg ik ook geen bevestiging via sms dat dit nummer gestopt is
Wat moet ik doen om dit weer actief te zetten? Zolang dit niet werkt kan ik dus geen diensten meer gebruiken die verificatie via sms hebben
Titel aangepast door @JordivdK | Vorige titel: Nummer 8850
Opgelost! Ga naar oplossing.
ja en als je geld verstuurt naar het buitenland word de code u verzonden via 8850, dus nu serieuse problemen
Ik heb al gebeld met Telenet , kunnen mij niet helpen, het is hopeloos
Dank u, Hoe moet en waar moet ik mijn nummer ingeven ? als ik op hier klik word ik door verwezen naar een website van Telenet
@HugoW schreef:Dank u, Hoe moet en waar moet ik mijn nummer ingeven ? als ik op hier klik word ik door verwezen naar een website van Telenet
Daar geef je het verkorte nummer in. Dan zie je de contactgegevens van de eigenaar van dat verkort nummer. Ik raad je aan om daar morgen eens naar te bellen.
Wheng, ik heb al gebeld met telenet, ze kunnen niet helpen, op de pagina van Telenet ( uw link ) staat er alleen maar en Faq etc... telenet via email contacteren is niet mogelijk.
Bedankt ik zal ze morgens een telefonisch kontakteren
@HugoW schreef:Wheng, ik heb al gebeld met telenet, ze kunnen niet helpen, op de pagina van Telenet ( uw link ) staat er alleen maar en Faq etc... telenet via email contacteren is niet mogelijk.
E-mailen gaat inderdaad niet. Je kan wel een contactformulier invullen.
Heb je Facebook? Daar kan je ook een privébericht sturen via de FB-pagina van Telenet.
bedankt ! heb juist de vraag ook gesteld op facebook, wacht op antwoord .....
Dank u, ik heb de vraag gesteld, wacht nu op antwoord....
Probleem is opgelost ! DANK VOOR AL UW HULP !!!!!
Ik heb via whats-app gisteren een bericht gestuurd naar CM Nederland op het nummer +31765727000 , die hebben me gezegd om een email te sturen naar : support@cm.com, wat ik ook gedaan heb. 5 minuten later kreeg ik bericht via Whats-app dat de blokkade is opgeheven. Ik heb het direct getest en inderdaad de service werkt terug . ik heb ook de vraag gesteld of je zelf de blokkade kan oplossen, maar het antwoord was neen, het is niet mogelijk is door een bepaald woord te sturen naar 8850 dat de blokkade word hersteld.
Hopelijk kan ik met dit bericht ook nog andere mensen helpen met hetzelfde probleem.
DANK U ALLEMAAL !!!!!!!!
Dankje! Dit heeft het ook opgelost bij mij