24770
netweters
|
152559
antwoorden
|
20720
vragen
|
Hallo
Ik heb per ongeluk 'stop' gesmst naar het nummer 8850 waardoor ik nu uitgeschreven ben van dit nummer. Ik krijg nu dus ook al mijn verificatie codes van paypal, lastpass, ... niet meer aan.
Ik heb al geprobeerd om 'start' te sturen naar dit nummer, maar dit heeft niet geholpen.
Heb telenet gecontacteerd en die zeggen dat ze niets kunnen doen, dat het in mijn toestel geblokkeerd is, maar dit klopt niet. Het is niet geblokkeerd in mijn toestel, het is via sms geblokkeerd, anders krijg ik ook geen bevestiging via sms dat dit nummer gestopt is
Wat moet ik doen om dit weer actief te zetten? Zolang dit niet werkt kan ik dus geen diensten meer gebruiken die verificatie via sms hebben
Titel aangepast door @JordivdK | Vorige titel: Nummer 8850
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik denk dat je best contact opneemt met de klantendienst.
PS: SMS als verificatiemethode wordt al een paar jaar niet meer als veilig beschouwd. Ik gebruik zoveel mogel de Google authenticator app, of een variant er van: Lastpass authenticator.
https://www.howtogeek.com/310418/why-you-shouldnt-use-sms-for-two-factor-authentication/
Zowel Paypal als Lastpass Password Manager ondersteunen dit. Maar je moet natuurlijk wel kunnen inloggen om dit te kunnen wijzigen ...
hebt u een oplossing gevonden ? graag een email naar xx@telenet.be
Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: e-mailadres onherkenbaar gemaakt
Dag Hugo,
Mag ik je vragen je post aan te passen, zodat je privé emailadres niet zichtbaar is?
Voor je eigen goed: menige spambots schuimen het internet af op zoek naar emailadressen.
Aan de topic starter: indien een oplossing gevonden, kan je die dan hier posten?
@HugoW je krijgt hier dan een melding van via email 😉
Bedankt, ik zie dat jullie het al aangepast hebben
staat niet in geblokkeerde nummers, al lang eerder gecontroleerd
Dank u, maar ik heb dat al nagekeken en helpt niets
neen staat niet in geblokkeerde nummers,, ik per ongeluk STOP gestuurd naar 8850 , maar weet niet hoe het terug te activeren
Fyi diensten door derden
Blijkbaar is dit korte nr toegekend aan
CMTelecom
Konijnenberg 30 Breda Nederland
02/2555500
Ik vermoed dat enkel het betrokken bedrijf** of de betrokken dienstleverancier (Paypal, ...) de situatie kan rechtzetten
** in hoeverre dit bedrijf al dan niet diensten levert aan bv. Paypal is mij evenwel onbekend
heb ook al geprobeerd en activate ook