Beantwoorden
ludo_Bo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe TP-Link M7650 verbinden met het internet?

wie kan me helpen bij de instelling, TP link M7650 met eigen sim kaart telenet, koppelen gsm enz lukt, internet koppelen niet! waarschijnlijk fout bij instelling...? graag hulp aub . Alvast bedankt voor jullie hulp . 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: koppelen tp link M7650 met het internet ,lukt niet!

Tags (1)
0 Likes
8 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe TP-Link M7650 verbinden met het internet?

@ludo_Bo 

Je hebt dus een MiFi router , want dat is die TP-Link , en je hebt geen internet met wat ? Kun je iets specifieker zijn dan dat enkel je gsm toestellen wel internet hebben. 

Dus graag meer uitleg wat je wil doen met wat je het wil doen ,eventuele foutmeldingen ....


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
ludo_Bo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe TP-Link M7650 verbinden met het internet?

ja klopt, een beetje simpel uitgelegd door me. 

Ik heb een iPhone 13pro , sim kaart van telenet zit in de tp link M650 . Wifi koppeling gsm naar tp link lukt. de koppeling van M7650 naar het internet lukt niet . Een tv toestel koppelen aan tp link M7650 lukt ook... maar weer geen internet. Als ik telenet bekijk is de sim kaart geactiveerd, wachtwoord :ok , maar geen data verkeer ...

art ludo 

0 Likes
ludo_Bo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe TP-Link M7650 verbinden met het internet?

Wat ik ook nog erbij wou zeggen Patrick, als ik de tp link aan heb, koppel mijn gsm aan de tp link enkel met wifi koppeling via tp link wifi, heb ik daar ook geen internet . Dus het probleem ligt met  sim (telenet)-tp link instellingen 

art ludo 

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2262
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Hoe TP-Link M7650 verbinden met het internet?

Zet die SIM kaart eens in een GSM en stel dan in om internet te hebben. Als dit alles werkt stel dan die SIM kaart ook in om te werken zonder PIN code.

Plaats de SIM dan terug in de Mifi en test of alles werkt.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
ludo_Bo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe TP-Link M7650 verbinden met het internet?

Ok, ga ik zeker uitproberen. Echter dan moet ik de Sim kaart aanpassen, nu is hij groter en in gsm is dat zeer klein. Geen probleem , maar eerst bekijken of er geen ander mogelijkheid bestaat . Bedankt voor je hulp. 

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1611
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Hoe TP-Link M7650 verbinden met het internet?


@ludo_Bo  schreef:

Dus het probleem ligt met  sim (telenet)-tp link instellingen 


Ja inderdaad.

Je moet dus controleren of alle ISP instellingen in de TP Link juist staan voor Telenet (APN, gebruikersnaam, wachtwoord, ...).

  • Koppel een apparaat via WiFi met de TP Link (laptop, GSM) ...
  • surf naar http://192.168.0.1  of naar http://tplinkmifi.net
  • inloggen met admin of een wachtwoord aanmaken om in te loggen.
  • PIN code van SIM kaart ingeven indien boodschap "PIN Locked" (PIN Vergrendeld).
  • Ga nu naar Dial-up > View Profile Details en controleer alle instellingen om te verbinden met Telenet 4G
  • Eventueel een nieuw Profiel aanmaken ...

Of lees eerst de handleiding eens goed door?

Je kan ook de tpMiFi App downloaden (Android of iOS) om alles in te stellen. heb je dat al geprobeerd?

En wat zie je op het scherm van jouw TP Link? Wat heb je al geprobeerd om het probleem op te lossen?

Met de mededeling "ik heb geen internet" hebben wij niet genoeg info om jouw correct te helpen 🤔

ludo_Bo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe TP-Link M7650 verbinden met het internet?

IMG_3383.PNG

IMG_3384.jpgIMG_3385.jpg

IMG_3386.jpg

0 Likes
marc_ice_tea
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Hoe TP-Link M7650 verbinden met het internet?

Verbinden ne internet met een tp-link 7650 lukt wel maar je zal een paar aanpassingen moeten doen zoals 

dail-up settings

 apn: telenetwap.be

authentification tijpe ;PAP

profiel list en profiel name een naam geven

pdp type ; ip4 and ip 6

 

pas dit aan en opnieuw opstarten en dan werkt het wel

0 Likes