Beantwoorden
wwwwim
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Wereld gedichtendag Star Wars Day Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

Levertijd nieuwe simkaart

Weet iemand wat zo de gemiddelde tijd is voor het leveren van een bijkomende simkaart? Op 26 juni online geüpgraded van "One For 1" naar "One For 2" pakket. Bericht (via mail)  op 27 juni gekregen dat de nieuwe simkaart onderweg is. We zijn nu meer dan 2 weken later en ik heb de simkaart nog steeds niet ontvangen in mijn brievenbus. Nog iemand ervaring dat dit redelijk lang in beslag neemt? Nu al meer dan 14 dagen is toch redelijk lang, niet?

0 Likes
5 reacties
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Levertijd nieuwe simkaart

Ja dat is zeker niet normaal. Telenet contacteren en adresgegevens laten nakijken + vragen dat ze een nieuwe opsturen.

Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 92
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Levertijd nieuwe simkaart

Ze zouden beter eens eSIM aanbieden. Ik snap niet waarom dit nog niet het geval is. Het is namelijk instant, je moet niet betalen voor productie en transport en het is gratis.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5314
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Levertijd nieuwe simkaart

@Jari_Opsomer 

Het komt er aan, nog voor het einde van het jaar mag je het verwachten 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 537
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Levertijd nieuwe simkaart

@wwwwim 14 dagen is inderdaad best wel lang. Je kan best opnieuw contact opnemen met de klantendienst zodat ze een nieuwe simkaart kunnen opsturen of je kan ook langsgaan in een Telenet winkel. Dan krijg je er meteen één mee. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
wwwwim
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Wereld gedichtendag Star Wars Day Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

Levertijd nieuwe simkaart

Het kan dus blijkbaar 14 dagen en meer duren. Ik heb ze zonet in de brievenbus gevonden. 😁