Beantwoorden
r-man
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party! Pionier

Hoe deactiveren van PVV simkaart in tablet voorkomen?

In verband met bovenstaande simkaart,ik kreeg een brief dat ik met deze kaart niet bel of sms en dat deze zou gedeactiveerd worden,ok zover,maar deze simkaart zit in mijn ipad voor mobiel internet is het dan ook voldoende van even online te gaan dat de sim actief blijft of moet ik deze eruithalen en in een gsm stoppen om even te smssen of bellen?

0 Likes
9 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe deactiveren van PVV simkaart in tablet voorkomen?

@r-man  je dient voor een simkaart die gekoppeld is aan een prijs volgens verbruik eens in de zoveel tijd te bellen of te smsen. Doe je dat niet zal de kaart gedeactiveerd worden. Maar waarom neem je geen surf kaartje bij Telenet dat is makkelijker lijkt me en hoef je niet te bellen of te smsen om je kaartje actief te houden. Het is ook 1 vaste prijs voor het aantal GB wat erbij inbegrepen zit.

 

https://www2.telenet.be/nl/producten/mobiel-internet/kong-surf/

https://www2.telenet.be/nl/producten/mobiel-internet/king-surf/


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe deactiveren van PVV simkaart in tablet voorkomen?


@patrick37  schreef:

@r-man  je dient voor een simkaart die gekoppeld is aan een prijs volgens verbruik eens in de zoveel tijd te bellen of te smsen. Doe je dat niet zal de kaart gedeactiveerd worden. Maar waarom neem je geen surf kaartje bij Telenet dat is makkelijker lijkt me en hoef je niet te bellen of te smsen om je kaartje actief te houden. Het is ook 1 vaste prijs voor het aantal GB wat erbij inbegrepen zit.

 

https://www2.telenet.be/nl/producten/mobiel-internet/kong-surf/

https://www2.telenet.be/nl/producten/mobiel-internet/king-surf/


Ik zou de surf niet nemen. King surf kost 5,09 euro voor 500 MB, Kong Surf 10,18 euro voor 2 GB.

Bij prijs volgens verbruik kost de optie Surf 1 GB 5 euro en Surft 4 GB 10 euro.

 

Wat belet je om met je i-pad eens per maand naar je voice mail te bellen. Is bovendien ook gratis.

 

Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Hoe deactiveren van PVV simkaart in tablet voorkomen?

Wat janne man post klopt.Bel eens per maand naar 5555,is gratis.

Zo blijft de simkaart aktief.

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Hoe deactiveren van PVV simkaart in tablet voorkomen?

Moest je een wigo hebben en je hebt nog plaats voor een simkaart, kan je die ook daar aan toevoegen. Dan valt de requirement om te bellen/smssen ook weg.

 

Je hoeft niet meer, zoals vroeger, schijven van 1GB toe te kennen aan een nummer. Alles komt uit dezelfde datapot.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe deactiveren van PVV simkaart in tablet voorkomen?

@r-man 

Ik heb ondertussen op het internet gelezen dat je met een iPad niet kan bellen zoals met een gsm. Je kan echter wel een sms sturen volgens de site van Apple. Op die manier hoef je de simkaart niet uit het toestel te halen.

 

 

0 Likes
r-man
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party! Pionier

Hoe deactiveren van PVV simkaart in tablet voorkomen?

Zoals ik zelf al aangaf weet ik dat je eens moet bellen en of smssen maar surfkaartje aan 5€ maandelijks voor iets wat ik zelden gebruik is duur,daarom dit kaartje van betalen volgens gebruik dat ik heb,toch bedankt voor het antwoord

0 Likes
r-man
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party! Pionier

Hoe deactiveren van PVV simkaart in tablet voorkomen?

Je kan met de ipad niet bellen 

0 Likes
r-man
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party! Pionier

Hoe deactiveren van PVV simkaart in tablet voorkomen?

Dat je naar 5555 kan bellen of zo dat weet ik wel maar niet met je ipad dus zoals ik zei moet ik het kaartje uit de ipad halen en in een gsm stoppen en dan eens bellen,nogal een rompslomp toch

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Hoe deactiveren van PVV simkaart in tablet voorkomen?

Zoals hierboven al gemeld: je kan een sms sturen. Je hoeft niet te bellen.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.