24748
netweters
|
152298
antwoorden
|
20689
vragen
|
Hi,
Heb van Telenet een nieuwe simkaart ontvangen. Ik ga ook mijn huidige nummer bij Mobile Vikings laten overnemen.
Via MyTelenet kan ik mijn nieuwe simkaart van Telenet activeren, dit heb ik reeds gedaan. Ik krijg daarna een melding dat ik binnen de 24 uren een SMS ga ontvangen wanneer mijn simkaart actief is en ik hem dan in mijn toestel mag steken.
Ik heb deze SMS nog nooit ontvangen en het is nu al meer dan een week, heb nu al meerdere malen de activatie proces geprobeerd maar ik krijg de SMS steeds niet ontvangen.
De vraag of ik op de juiste manier de simkaart activeer: JA. Zie namelijk hieronder.
Kan er hier naar gekeken worden a.u.b.?
Groet
A.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Simkaart actvieren
@Armer schreef:
Kan er hier naar gekeken worden a.u.b.?
Daarvoor zal je contact moeten opnemen met Telenet. De Netweters is een klantenforum, als klant kunnen wij niets nakijken voor je.
Contactmogelijkheden kan je hier vinden: Technische vraag | Telenet
Vermoedelijk is er een probleem tussen Telenet en Mobile Vikings bij de overdracht van het nummer.
Steek de simkaart van telenet in het toestel tijdens de werk uren
Als je een dual sim toestel hebt kan je de 2 kaarten laten stekken er zal 1 uitvallen na een tijd
Als niet werkt neem contact op
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
Neem kopie simkaart stuur door via Whatsapp
Haal de oude SIM eruit en steek de nieuwe erin. Toen ik overschakelde naar yoin moest ik zogezegd ook blijven wachten tot ik een melding kreeg dat de oude niet meer werkte. Na lang wachten heb ik het kaartje van Telenet gewoon vervangen door dat van yoin en dat werkte.