Beantwoorden
mercury2001
Freshman Meerweter
Berichten: 84
De vlam zit erin. Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Hoe telefoonnummer verwijderen van Telenet account?

Hallo, een vraag: hoe verwijder ik definitief mijn telefoon/gsm nummer van mijn Telenet account?
telenet mailt mij dat ze mij NIET telefonisch kunnen bereiken, klopt, ik heb geen telefoon meer, mvg, Alain

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe telefoonnummer verwijderen van Telenet account?

@mercury2001  

Als het gaat om je contact telefoonnummer dan ben je die verplicht in te zetten bij je account. Dat kun je dus niet verwijderen want anders kan je ook geen account aanmaken in 'mijnTelenet'. Dat is een richtlijn die ze erin zetten om te weten dat het ook daadwerkelijk om een bestaand persoon gaat. Daarbij moeten dus ook geldige gegevens in staan. 

 

Je hebt ook een email adres opgegeven dus ze kunnen je contacteren dus geef dan aan de klantendienst door dat je enkel per email bereikbaar bent want ook dat moet je ingeven in je account als je die hebt aangemaakt. 

 

Wat je ook eventueel kan doen is je gehele Telenet account van 'mijn telenet ' verwijderen maar dan beschik je niet over het gebruikersgemak van 'mijn Telenet'. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Hoe telefoonnummer verwijderen van Telenet account?

Als je geen telefoon meer hebt, heb je natuurlijk ook geen telefoonnummer.

Je belt dan best even naar de klantendienst om de nummers uit je klantinformatie te halen. Dan kunnen er ook geen misverstanden ontstaan.

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1679
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Hoe telefoonnummer verwijderen van Telenet account?

@mercury2001  je kan dit op volgende link aanpassen :https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/raadpleeg-je-contactgegevens

Je moet alleen een geldig e-mail adres ingeven.telefoonnummer en gsm nummer zijn niet verplicht en kan je dus verwijderen. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe telefoonnummer verwijderen van Telenet account?

Idd @kristofDW  daar is het geen verplichting. Als je daar je gegevens in geeft dan wordt dit op de klantendienst ook zichtbaar in de klanten informatie. Dan is het al in orde. 

 

Maar voor 'mijn Telenet' is het wel een verplichting. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
mercury2001
Freshman Meerweter
Berichten: 84
De vlam zit erin. Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Hoe telefoonnummer verwijderen van Telenet account?

Hallo, bedankt kristofDW, perfect, heb ik kunnen verwijderen,

 

allen ook bedankt