42436
netweters
|
18818
gesprekken
|
20315
vragen
|
Hallo, een vraag: hoe verwijder ik definitief mijn telefoon/gsm nummer van mijn Telenet account?
telenet mailt mij dat ze mij NIET telefonisch kunnen bereiken, klopt, ik heb geen telefoon meer, mvg, Alain
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als het gaat om je contact telefoonnummer dan ben je die verplicht in te zetten bij je account. Dat kun je dus niet verwijderen want anders kan je ook geen account aanmaken in 'mijnTelenet'. Dat is een richtlijn die ze erin zetten om te weten dat het ook daadwerkelijk om een bestaand persoon gaat. Daarbij moeten dus ook geldige gegevens in staan.
Je hebt ook een email adres opgegeven dus ze kunnen je contacteren dus geef dan aan de klantendienst door dat je enkel per email bereikbaar bent want ook dat moet je ingeven in je account als je die hebt aangemaakt.
Wat je ook eventueel kan doen is je gehele Telenet account van 'mijn telenet ' verwijderen maar dan beschik je niet over het gebruikersgemak van 'mijn Telenet'.
Als je geen telefoon meer hebt, heb je natuurlijk ook geen telefoonnummer.
Je belt dan best even naar de klantendienst om de nummers uit je klantinformatie te halen. Dan kunnen er ook geen misverstanden ontstaan.
@mercury2001 je kan dit op volgende link aanpassen :https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/raadpleeg-je-contactgegevens
Je moet alleen een geldig e-mail adres ingeven.telefoonnummer en gsm nummer zijn niet verplicht en kan je dus verwijderen.
Idd @kristofDW daar is het geen verplichting. Als je daar je gegevens in geeft dan wordt dit op de klantendienst ook zichtbaar in de klanten informatie. Dan is het al in orde.
Maar voor 'mijn Telenet' is het wel een verplichting.
Hallo, bedankt kristofDW, perfect, heb ik kunnen verwijderen,
allen ook bedankt