Info!Gesloten onderwerp
Onderwerpen die langer dan 6 maanden geen reactie krijgen, worden afgesloten. Heb je dezelfde vraag of wil je er toch meer informatie over? Start dan een nieuw onderwerp op De Netweters. Hoe je dit kan doen, vind je hier
Opgelet! Denk eraan dat er in oude onderwerpen informatie kan staan die niet meer up to date is.
Ik heb te maken met een geval van stalking en er werd mij aangeraden om zo veel mogelijk bewijsmateriaal te verzamelen. Ik zou een aantal recente voicemailberichten dus graag als audiobestand willen downloaden, maar ik heb geen idee hoe. Ik heb een Android-telefoon. Iemand suggesties?
Voor android zijn er verschillende "call recording" apps beschikbaar. Hier is een interessant artikel, met een aantal aanbevelingen, maar ook ander informatie waar je op moet letten; merk GSM, versia android enz.
Je kunt een app gebruiken om elk gesprek op te nemen, daaronder valt ook de oproep naar de voicemail server van Telenet. Je hebt vervolgens een audio bestand op je gsm, welke je dan kan overzetten naar een PC of server, via verschillende methoden.
Arnie | Krak Meten is weten. Gissen is missen. Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Een aantal call recording apps geprobeerd, maar die werken idd niet. Uiteindelijk een workaround gevonden waarbij ik mijn voicemail bel en op speaker zet en vervolgens via de laptop met Quicktime de audio opneem, en dat werkt.