24747
netweters
|
152256
antwoorden
|
20683
vragen
|
Als ik het goed heb zorgt het aanvragen of activeren van een eSim er dus voor dat je sim kaart gedeactiveerd word. Voor ik dit dus opzeg is mijn vraag is eigenlijk vooral of dit al betrouwbaar werkt, inclusief in het buitenland?
Alvast bedankt,
Wesley
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: eSim betrouwbaarheid
Maak al geruime tijd gebruik van e-sim in een Google pixel. Werkt perfect in ons landje. Wat je bedoeld met buitenland? Daar heb ik geen ervaring mee.
Zeer simpel gewoon de qr code scannen en werkt perfect
Toestel verloren of gestolen na 5 min heb je terug een aansluitingen op je nieuw toestel
Zoals je zegt gemakkelijk in buitenland kan gemakkelijk veranderen van e sim aanbieders wat daar aangeboden wordt
@luc55 wel opletten wat je zegt, als je uw nr op een ander toestel wilt zetten moet je deze eerst verwijderen op het oude toestel, als je hem verloren hebt of gestolen is is dat niet zo simpel om dit te doen.
het gaat sneller om dat nr dan stop te zetten en een ander te nemen.
Begin van de paasvakantie ging het nog perfect in buitenland
Voor de switch
Het gebruik van een E-sim ja is betrouwbaar maak je daar geen zorgen om. Je geactiveerd de oude simkaart en je E-sim is actief. De oude simkaart , de fysieke , kan niemand iets mee doen. Ook in het buitenland is de E-sim te vertrouwen.
Niet activeren, maar desactiveren...