Beantwoorden
Carlos1973
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Kan ik zien wie mij gebeld heeft?

Ik zou graag weten wie mij dinsdag rond 15u gebeld heeft. Kan ik dat ergens op MijnTelenet terugvinden? 

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan ik zien wie mij gebeld heeft?

@Carlos1973  als dat is via de vaste lijn dan zal u ken je beller moeten hebben dan kan u zien welk nummer u gebeld heeft. Moest u deze functie niet hebben dan gaat u dat niet zien , ook niet als u het wel heeft en ze bellen annoniem of prive. Op een gsm toestel kan u het zien als het nummer wordt weergegeven , als ze annoniem of prive bellen ziet u het ook niet op de gsm . In mijn telenet of de app ziet u voor de gsm enkel de gebelde nummers maar geen inkomende oproepen. Inkomende gesprekken gaan nooit zichtbaar zijn op factuur of in mijn telenet.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5208
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan ik zien wie mij gebeld heeft?

Neen.

 

Voor vaste telefoon:

Heb je de optie ken je beller (inbegrepen in Toplijn), dan zie je het nummer van de beller tenzij de beller nummerherkenning afgezet heeft.

 

Door 1919 te bellen krijg je altijd het nummer van de laatste oproeper te horen. Ook hier kan het het antwoord zijn dat het nummer niet gekend is.

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Kan ik zien wie mij gebeld heeft?

@Carlos1973 

Als je weet dat er U op dinsdag iemand gebeld heeft rond 15u00, dan moet je toch een nummer hebben? Of is het nummer privé? Als je het nummer hebt kun je nog altijd een poging wagen op internet en het opzoeken via de bekende gidsen. Ik ben van het principe als iemand mij belt, en ook al heb ik het nummer, ik nooit terug bel als er geen boodschap op mijn voicemail ingesproken was! Ik ga er dan van uit dat het niet belangrijk of dringend was...

Ik wordt tegenwoordig nogal dikwijls geplaagd door verkoop via de telefoon en ik ben dat beu. Ik sta nochtans genoteerd op de bekende lijst die deze praktijken tegen houd maar er glippen er toch door de mazen van het net...

Never trust in Dust
Carlos1973
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Kan ik zien wie mij gebeld heeft?

Op miin telefoon kan ik slechts de laatste 10 nummers zien. Het is echter al langer geleden. Ik weet dat iemand mij belde iets voor 15u en zou die persoon willen terugbellen. Ik weet helaas niet meer wie het was en met welk nummer... 

Tags (2)
0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Kan ik zien wie mij gebeld heeft?

@Carlos1973 
Om kort te zijn en niet naast de kwestie te antwoorden 🙂
Je zal deze gegevens nergens kunnen terug vinden
Telenet kan die wel zien in hun log-bestanden, maar gaan deze niet aan jou meedelen.
Wachten tot die persoon terug belt is de enige optie.