Kan niet bellen: niet aangemeld op netwerk
Beste Netweters,
Eerder vandaag wou ik mijn echtgenote opbellen met mijn smartphone (een Samsung S8). Dat lukte niet, ik kreeg een foutboodschap: toestel niet aangemeld op het netwerk. Ik bevond mij toen in de Beauduinstraat in Tienen. Thuis gekomen, belde ik haar terug op en toen lukte dat wel.
Is er iets mis met het Telenet netwerk in Tienen? Het is de eerste keer dat zulks mij overkomt.
Moet ik iets wijzigen aan de instellingen van mijn smartphone?
Ik krijg tevens geen signaal meer in mijn wagen (een Renault Scenic met R-Link 2). De computer herkent en synchroniseert mijn toestel, maar ik heb blijkbaar geen bereik en kan dus niet handenvrij bellen.
Weet iemand raad om dit probleem op te lossen?
Ik probeer al een tijdje de app Digital Services up te daten, maar dat lukt niet. Hiervoor ben ik in contact met de klantendienst van Renault BE-LUX. Heeft dat probleem iets met mijn aanmeldprobleem te maken?
Met vriendelijke groeten,
YvesC
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
mobiele dekking