Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your tenth party!

Kan niet bellen of gebeld worden sinds update op S24

ik heb samsung s24 android 15 sinds die update kan ik niet meer bellen or terug bellen weet iemand een oplossing er voor want ik kan niet naar me moeder of zus of naar iemand anders bellen 

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: ik kan niet naar iemand bellen of terug gebelt worden

5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Heb je het toestel al eens een keer uit- en aangezet?

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Mogelijk oplossingen:

Een factory reset doen (kan wel vervelend zijn als je niet kan terugvallen op een recente back-up).

Is de sim kaart toevallig defect geraakt ronde de periode van de update: test of het wel werkt met een andere sim-card (of probeer uw sim kaart in een ander toestel).

Je kan ook contact opnemen met Samsung.

benny12
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your tenth party!

geprobeert het zelfde probleem

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Wat heb je juist geprobeerd en wat betreft het gebruik van een andere simkaart wat heb je juist gedaan en wat is anders en wat hetzelfde.

benny12
Experienced Meerweter

as ik naar mijn moeder wil bellen of naar me zus krijg ik as w

melding kan niet verbinden