Beantwoorden
cibi
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Kwaliteit en dekking van het mobiele netwerk Telenet

ik denk eraan om de de gsm's van onze 2 kids op te nemen in mijn wigo abonnement. Helaas hoor ik nogal wat berichten dat de dekking niet echt goed zou zijn en heb dus wat schrik. Wat is hier van aan? Thx.

0 Likes
36 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kwaliteit en dekking van het mobiele netwerk Telenet

@Jonas4 je kan eens checken waar de masten staan van base/telenet op

http://zendmasten.be/dekking/3g-netwerk/Antwerpen

 

daar zie ik een telenet mast staan in de buurt van de 3 square events NV in sint Denijs westrem, als je opschuift zie je nog ene op de ghelamco arena bv.

ben je zeker dat het een Base/telenet mast is ????

in De Pinte staat er een mast maar is van proximus zie ik 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jonas4
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Kwaliteit en dekking van het mobiele netwerk Telenet

Wel, ik zeg enkel maar wat telenet me aan de telefoon heeft verteld. Mij maakt het minder uit waar die masten nu precies staan. Het punt blijft jammer genoeg dat het mobiele bereik enorm slecht is in mijn regio. 

0 Likes
Luvan
Freshman Meerweter
Berichten: 58
WOW, overzichtelijk! Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen!

Kwaliteit en dekking van het mobiele netwerk Telenet

Jammer genoeg kan ik dat enkel maar bevestigen. Sinds enige tijd verblijft mijn vader in een WZC in Sint-Denijs Westrem waardoor ik daar nu regelmatig in de buurt ben. De ontvangst van Telenet is daar dus erbarmelijk. Bellen kan je daar sowieso vergeten. Het enige wat jij en je gesprekspartner te horen krijgt is een gestotter waar geen mens een zinnig woord kan van maken. En wat de mobiele dataverbinding betreft is het al geen haar beter. Wanneer ik in de buurt van het het centrum kom, valt de dataverbinding zo goed als volledig weg. Zelfs het online beluisteren van muziek blijkt daar onmogelijk te zijn. En dat in een voorstedelijk gebied...

0 Likes
Jonas4
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Kwaliteit en dekking van het mobiele netwerk Telenet

Inderdaad, klopt volledig met wat ik ervaar.

 

Iemand hier van Telenet die dit probleem kan oppikken?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kwaliteit en dekking van het mobiele netwerk Telenet

@Jonas4 

Hier is niemand van de klantendienst of de achterliggende technische dienst dit dit op pikt. Dit is een forum van klanten voor klanten. 

 

Als je technisch een probleem hebt wat via het forum niet opgelost kan worden dien je contact op te nemen met de klantendienst. Eventueel kan er een case opgemaakt worden om het probleem dan achterliggend technisch na te laten kijken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Luvan
Freshman Meerweter
Berichten: 58
WOW, overzichtelijk! Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen!

Kwaliteit en dekking van het mobiele netwerk Telenet

Klantendienst werd via Twitter op de hoogte gebracht van de problemen met het mobiele netwerk in het centrum van SDW. Er werd gevraagd of dit op één plaats is of overal in het centrum. Heb geantwoord dat dit probleem zich in de ruimere omgeving situeert. De medewerker vroeg ook om mijn toestel eens te herstarten. Dit was de afgelopen maanden reeds meermaals gebeurd, echter zonder resultaat. Ik stuurde ook enkele screenshots door waarop te zien is dat het signaal zeer zwak is.


Hopelijk doet Telenet onderzoek naar de oorzaak van het zwakke mobiele signaal.

0 Likes
Luvan
Freshman Meerweter
Berichten: 58
WOW, overzichtelijk! Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen!

Kwaliteit en dekking van het mobiele netwerk Telenet

Vandaag melding gekregen dat zwakke mobiel signaal in het centrum van SDW vermoedelijk aan de gsm-mast zal gelegen zijn. Dit werd doorgegeven aan de bevoegde dienst.

 

Afwachten dus of er binnenkort verbetering zichtbaar is.

0 Likes