24748
netweters
|
152287
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo
Hoe wordt hier een mouw aangepast?
Begin juni een gsm gekocht online als klant
Na een week niets geleverd
Vorige week formulier op eer ingevuld van niet ontvangst
Ondertussen bijna 30 juni waardoor ik de actie van Samsung kwijt ben dus cashback en gratis tablet 9 foetsie
Ik had gehoopt dat de dienst mij zou zeggen dat ik misschien direct een nieuwe moest aankopen
Nee geen nieuws ...
Wat heb ik te zien met het probleem bij Post Nl om onderzoek af te wachten?
Helpdesk en chat was wel zeer meewerkend waarvoor dank
Titel gewijzigd door Dakota (mod) | Vorige titel: Gsm actie
Ik vermoed dat men je na het onderzoek een nieuw toestel zullen opsturen.
Voor de cashback en tablet heb je tijd tot augustus om de registratie te doen.
En de datum van je eerste aankoop zal gelden. (hoop ik toch voor jou)
Stuur een mail naar abohomedelivery@telenetgroup.be voor een snelle afhandeling
Bedankt voor de info
Prettig weekend
mailadres niet meer actief
Vreemd
Staat in het document dat je hieronder kunt openen
Ik had er in september 2023 nog contact mee. En alles werd snel afgehandeld.
Misschien dat iemand een ander mailadres kent
https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/algemeen/voorwaarden/herroepingsrecht/
Op einde van de maand zal je geld terug op de rekening staan
Er worden geen extra toestellen opgestuurd
Dat het deze maand zal zijn het zal volgende maand zijn
en is nu ook vakantie
Hou het wel in de gatten
Dus zelf een kopen nu nog?
Waarschijnlijk is je pakketje zoek geraakt bij PostNl dat zal ook niet de eerste keer zijn. Maar kan ook zijn dat er daar gewoon iets verkeerd is gegaan bij de bestelling of er is geen stock. Daarom zullen ze gezegd hebben wacht op het antwoord bij PostNl als je pakketje zoek geraakt is.
Zou het even afwachten wat er van uit komt. Betreft die actie lees ik dat je een aankoop gedaan moet hebben voor 30/6 en je kan je eigen registeren tot 05/08/2024 dus daar heb je nog wel ff tijd voor. Je hebt je aankoop immers al gedaan voor de datum dat ze opgeven. Vanaf nu heb je dus een maand de tijd om die registratie te doen.
Bedankt, nu weet ik wat te doen
Antwoord via Chatbox
S24 256GB niet was niet voorradig
Komen nu binnen en zal bezorgd worden
Dank voor de duidelijkheid info
Je hebt vertelt dat je Vorige week formulier op eer ingevuld van niet ontvangst
hebt ingevuld dus toestel is verloren gegaan met post nl dit gebeurt af toe
Er staat op blad ook als je het nog krijgt dat je hem op de hoogte moet brengen
maar daar zou ik niet te veel op tellen
Let wel op de cash back actie telt niet op elke winkel kijk goed na welke winkel het telt
Op grote Duitse winkels telt het niet en discounter ook meestal niet wand de kortingen zijn al heel hoog
Zeker volgende week beginnen de deals
@Olikade
Ik kan eigenlijk niet meer volgen
Eerst spreek je dat je toestel niet werd geleverd en PostNL een onderzoek doet
Nu zeg je dat ze niet in stock zijn.
Dan heb je ook nooit een Track&Trace gehad dat het toestel zou verstuurd zijn.
@luc55
De cashback waar hij het over heeft is eentje die geldig bij Telenet, daar waar je ook een gratis Tablet krijgt.
Hoe kom jij nu bij de Duitse winkels tercht?
Track en tracé gehad
De levering van het nieuw toestel was uitgesteld
Ook de telenetwinkel zei dat de s24c256 gb uitverkocht wad
Een nieuwe lading is binnen
Er zijn veel actie op einde weet je het niet meer
https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_75435.pdf
Dacht eerst dat die aanbieding van de e-mail was van telenet die loopt ook af
De winkel van telenet en de web shop is niet de zelfde leverancier
Heeft met elkaar niets te maken winkels zijn in eigen beheer