Beantwoorden
flodur
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your eighth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

MMS via wigo

Ik heb mijn drie iphone's ingesteld volgens de opgave bij telenet.be. Toch kunnen we op geen van de drie toestellen een foto versturen via berichten. Moet ik ergens nog iets aanpassen om dat toch te kunnen doen ?

0 Likes
3 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

MMS via wigo

Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, maar mijn ervaring is dat reeds sedert jaren het MMS gebeuren een grote ramp is bij Telenet. Ik heb het dan ook reeds een tijdje opgegeven en stuur foto's en dergelijke nu per mail of messenger. Trouwens, bij de meeste abonnementen zijn MMSjes NIET inbegrepen en worden apart extra aangerekend (ook bij andere providers).

 

Mijn advies is dus: neem afscheid van het MMS gebeuren. Er zijn voldoende alternatieven.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

MMS via wigo

@StefaanHKlopt volledig wat je zegt. MMS is trouwens voorbijgestreefd. Mail goed instellen op je Iphones en alles komt goed.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

MMS via wigo

Ik sluit me helemaal aan bij @StefaanH en @igvfer wat betreft MMS en dat er ondertussen betere alternatieven zijn.


Maar indien je het toch wil gebruiken, zou ik nog eens adviseren om te kijken op Mijn Telenet of de MMS optie voor deze nummers uitgeschakeld staat. Standaard zetten we deze optie namelijk niet aan van Telenet uit.

 

Mijn Telenet - Verbruik - Kies de nummer waarover het gaat - Oproepblokkering


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes