24768
netweters
|
152540
antwoorden
|
20718
vragen
|
Hey iedereen,
Ik ben van plan om in de nabije toekomst een nieuwe telefoon te kopen (vermoedelijk een Nokia)
Helaas staat Nokia nog niet in de lijst met compatibele smartphones voor VoWifi/VoLTE.
Wordt deze lijst nog verder aangevuld met meer fabrikanten?
O.a. Nokia, Motorola, Google enz....buiten de samsung smartphones zijn er bij de andere merken enkel duurdere toestellen bij die dit ondersteunen....Apple, Huawei. Helaas ligt mijn budget ook niet zo hoog voor een high end model: max €350.
Samsung is ook n optie, maar hun software ondersteuning voor Android houdt me hierin tegen....
Vandaar de vraag: komen er nog meer merken bij?
@TMCLS93 @patrick37 vanaf oktober zijn er bij apple 5G toestellen, wel in de duurdere klasse.....
@Master-Magic @TMCLS93 tegen die tijd eens bekijken. Vind een gsm voor enkel 5G te hebben aan 1200 euro veel geld. Enkel die 5G te hebben en voor de rest kan die hetzelfde en we hebben er nu nog niks aan. Zal nog even wachten hierop tot de 5G er echt door komt en we het dan echt nodig hebben.
Tip: er wordt morgen een nieuwe budget iPhone verwacht (€400). Deze zal hoogstwaarschijnlijk voWiFi/LTE ondersteuning hebben.
EDIT: ik zie dat @Master-Magic dit ook al vermeld had, net gelezen dat ze die op een dinsdag in april verwachten, waarschijnlijk in de eerste helft van april. Ik lees veel de datum 7 april, niet zeker, maar als ik @TMCLS93 was, zou ik zeker hierop wachten.
@TMCLS93 schreef:zou k Apple ook in overweging nemen, maar met max €350 ga'k er ni komen...
Op de Telenet website kan je met klanten korting een iPhone 7 voor €299 kopen (komt van 399). Dit lijkt misschien oud, maar voor een Apple toestel zal dit veel sneller/moderner aanvoelen dan recente budget Android toestellen. Hoogstwaarschijnlijk zal deze iPhone nog ettelijke jaren software-updates krijgen.
Zoals in een vorige post al vermeld; morgen wordt er ook een nieuwe (recentere) budget iPhone verwacht!
Inderdaad
@TMCLS93 @patrick37 update: de iPhone SE is vandaag uitgekomen. Deze kost €489, en er is momenteel nog geen Telenet klantenkorting.
https://www.apple.com/benl/iphone-se/
Met iPhone SE geniet je van onze krachtigste chip in ons populairste formaat voor onze betaalbaarste prijs. Precies waar je op zat te wachten.
@Master-Magic voor 5G zal je inderdaad op de topmodellen van September moeten wachten
@m-jan20 €489 vink ni echt betaalbaar...of €350 bij het inruilen van een iphone, ma kheb geen iphone 😉 dus te duur...
Hehe, benk niveel mee eh beste vriend 😉
Khelp ook graag mensen, ma kweni hoe gij zou kunnen helpen in dit geval.