Beantwoorden
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Meer toestellen VoWifi/LTE

Hey iedereen,

 

Ik ben van plan om in de nabije toekomst een nieuwe telefoon te kopen (vermoedelijk een Nokia)

 

Helaas staat Nokia nog niet in de lijst met compatibele smartphones voor VoWifi/VoLTE.

 

Wordt deze lijst nog verder aangevuld met meer fabrikanten?

 

O.a. Nokia, Motorola, Google enz....buiten de samsung smartphones zijn er bij de andere merken enkel duurdere toestellen bij die dit ondersteunen....Apple, Huawei. Helaas ligt mijn budget ook niet zo hoog voor een high end model: max €350.

 

Samsung is ook n optie, maar hun software ondersteuning voor Android houdt me hierin tegen....

 

Vandaar de vraag: komen er nog meer merken bij?

0 Likes
144 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Meer toestellen VoWifi/LTE

@patrick37 idd een vriendin van mij heeft die Xs Max van 256GB 

dat is idd een mooi toestel, maar ook van prijs mooi, das een maandloon, daar moet ik beetje langer voor sparen hahahahahaha.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

@Master-Magic  ja dat is ook weer zo die ligt wat hoger in prijs. Daarom ik spaar nu voor een nieuwe macbook die zijn nog duurder in prijs pfffff . 

 

Ik heb wel maar ene van 64 GB heb voor mezelf alles in de cloud staan dus foto's en alles in de cloud. Thuis heb ik ook nog een leuke server waar alles op staat dus 64 GB is meer dan genoeg. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Meer toestellen VoWifi/LTE

@patrick37 idd, das handig als je alles van apple thuis hebt, heb dit ook en idd handig die cloud als alles er opstaat en overal te zien is.

moet je wel zeggen, de nieuwe MacBooks zijn niet meer met SSD schijven en trager dan de vorige modellen MacBooks, 

heb ook een MacBook en een Mac mini zelf, die laatste heb ik al eens uit elkaar gehaald, zit veel in op kleine oppervlakte, maar leuk om te zien, was om die HDD eens te formatteren omdat ik door update's problemen heb daarop met m'n beeld dat buiten het scherm komt en kan dit niet aanpassen.

dus soms ga ik terug naar de software waarop die bij aankoop draaide, en als je ziet hoe snel die daarop werkte en met update's het systeem vertraagd, ongelooflijk wel.

maar moet zeggen, heb windows en linux en mac staan en werk liefste met mac en daarna linux en minste met windows, die crasht veel teveel zelf door update's.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

@Master-Magic  ik heb zelf heb alles van mac , dus de macbook de gsm een watch een tablet je kan het niet bedenken. Heb ook nog een windows pc maar die gebruik ik niet meer enkel om updates op te doen hahahahaha . 

Mijn macbook is drie jaar oud met een i7 , dual core ,enkel 128 GB opslag  erin en draait ongelofelijk goed maar wil toch graag naar de nieuwere versie gaan. Er zijn er nog wel met een SSD schijf erin hoor enkel de prijs weet men er ook van.  


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Meer toestellen VoWifi/LTE

@patrick37 dat zijn dan die dat nog beschikbaar zijn met SSD, de nieuwste die gaan uitkomen zijn zonder SSD, en idd heb hetzelfde als jij, heb idd ook die watch, en tablet die kapot is, kan die enkel nog opladen als die uit staat, iets raar aan dat toestel.

maar alles werkt nog 😛 

leuke toestellen, alleen beetje prijzig soms voor wat het maar kan, zoals die Watch, vind het te beperkt voor die prijs.

heb nog de eerste versie en die kon na 2 jaar al niet meer geüpdatet worden spijtig genoeg 😞


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

@Master-Magic  ik heb de derde generatie watch aangekocht. Voor wat die moet doen doet die het maar soms had ik er toch wat meer van verwacht hoor. Maar goed dat maakt het niet slecht in het geheel. Hij doet wat die moet doen. Als je tablet nog aan gaat en je kan die gebruiken is het goed als het enkel opladen is dat die uit staat. 

 

Kan zijn dat je dezelfde macbook hebt als ik , ik heb de 13 inch versie , misschien jij dan ook. Klein en makkelijk mee te nemen. Batterij die het toch zeker een dag volhoud. En dat kan je van sommige Apple toestellen niet zeggen. Moet zeggen dat de tablet , heb nu de nieuwe laatste generatie , toch erg lang mee gaat op 1 lading. Had de oude generatie tablet maar die ging iets minder lang mee op de batterij. 

Ja Apple is leuk maar toch kunnen ze er veel meer uithalen dan dat ze nu hebben en zeker voor die prijzen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Meer toestellen VoWifi/LTE


@Master-Magic  schreef:

@patrick37 heb die kuren ook met mijn iPhone 7, zijn verhalen die rond gaan op internet dat ze bewust in de software update's na enkele jaren bij bepaalde toestellen het toestel trager maken en de batterij bewust minder sterk maken


Omgekeerd: Apple maakt het toestel iets trager (bekend als throttling) zodat de (ondertussen oude) batterij alles nog aankan. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Meer toestellen VoWifi/LTE


@patrick37  schreef:

@Master-Magic  ja de Xr zal als eerste zakken maar ook dat is geen slecht toestel hoor , ondanks dat er een andere chip in zit. Xs is ook niet slecht is ook een goede serie. 


Tip: de iPhone XR & iPhone XS hebben dezelfde processor (A12). Zie hier voor handig overzicht. Grooste verschil is gebrek aan OLED, de groottes & 2 cameras. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Meer toestellen VoWifi/LTE

Moet toegeven dat ik mezelf ook behoorlijk heb "ingesloten" in Apple's ecosysteem: MacBook, iPhone, iPad, Apple Watch, Apple TV, AirPods, Apple Music, iCloud, iMessage, ... het werkt allemaal zoooo goed samen 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

@m-jan20  dat klopt die hebben dezelfde chipset de Xr en de Xs . Zijn samen even snel dus geen enkel probleem en ja wat je zegt de display's zijn verschillend. 

 

Heerlijk he @m-jan20  als je in dat Apple ecosysteem zit. Alles werkt met elkaar voor elkaar , berichten , toestellen alles gewoon. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Meer toestellen VoWifi/LTE


@patrick37  schreef:

Heerlijk he @m-jan20  als je in dat Apple ecosysteem zit. Alles werkt met elkaar voor elkaar , berichten , toestellen alles gewoon. 


Als ik gebeld word kan ik gewoon opnemen vanaf mijn MacBook of iPad, SMS synchroniseert tussen alle apparaten, foto's synchroniseren zonder extra apps te moeten downloaden, ... zalig! 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Meer toestellen VoWifi/LTE

Ondertussen al enkele pagina's off topic 😱


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Meer toestellen VoWifi/LTE

@Wheng we moeten ons met iets bezighouden in deze lockdown toch 😉 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Meer toestellen VoWifi/LTE

😉 @m-jan20 zeer juist

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Meer toestellen VoWifi/LTE


@m-jan20  schreef:

@Wheng we moeten ons met iets bezighouden in deze lockdown toch 😉 


Jazeker 🙂  Maar ik vond het in dit geval toch het vermelden waard 😄


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.