Beantwoorden
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Meer toestellen VoWifi/LTE

Hey iedereen,

 

Ik ben van plan om in de nabije toekomst een nieuwe telefoon te kopen (vermoedelijk een Nokia)

 

Helaas staat Nokia nog niet in de lijst met compatibele smartphones voor VoWifi/VoLTE.

 

Wordt deze lijst nog verder aangevuld met meer fabrikanten?

 

O.a. Nokia, Motorola, Google enz....buiten de samsung smartphones zijn er bij de andere merken enkel duurdere toestellen bij die dit ondersteunen....Apple, Huawei. Helaas ligt mijn budget ook niet zo hoog voor een high end model: max €350.

 

Samsung is ook n optie, maar hun software ondersteuning voor Android houdt me hierin tegen....

 

Vandaar de vraag: komen er nog meer merken bij?

0 Likes
144 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

@TMCLS93  ja 1000 euro is veel. Ik heb nu de 11 pro gehaald maar wel op afbetaling bij Telenet dus per maand betalen en daar de klanten korting bij. 

 

Ik was voor de corona crisis in een Orange winkel en daar stond een jonge gast , denk een jaar of 16 of 18 ouder niet hoor. Die zei gewoon tegen de verkoopster ik wil een Iphone 11 met zo veel GB. Oke die kreeg die gsm en moest hem betalen uiteraard en hopla daar ging een bundel geld op den toog en ja het was betaald. En ik stond erbij en dacht hoe kom je er aan zo een jonge gast.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Meer toestellen VoWifi/LTE

@StefaanH moest je eens weten hoeveel gezinnen daarvoor een afbetalingsplan pakken of zo een lening doen, je zou verschieten, ik zie er genoeg in m'n omgeving die dat doen, dan betalen ze maanden lang elke maand ervoor en na 2 jaar is die afbetaald en dan willen ze een andere die nog beter is en duurder enz.

ik zeg soms, als ik het niet kan betalen dan koop ik het niet en wacht ik tot ik het bedrag heb gespaard bv.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

@Master-Magic  ik heb deze nu op afbetaling gekocht maar als die betaald is kan die nog rustig 2 jaar mee. Dan is het niet de volgende lening of afbetaling terug openen om een nieuwe en grotere en duurdere te hebben. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Meer toestellen VoWifi/LTE

@patrick37 bij de jeugd gebeurt dat veel en de ouders betalen maar....

als je ziet dat ze al op 7 jaar een iPhone hebben vind ik dit er beetje over gaan.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Meer toestellen VoWifi/LTE

Ik kocht ooit een iPhone 4s in promotie voor €500, verkocht voor €430 ongeveer na een jaar. Met dat geld iPhone 5S gekocht, verkocht -> iPhone 6s gekocht -> verkocht -> iPhone XR gekocht. 

 

Zo kan ik om de paar jaar een iPhone kopen met een kleine opleg 😉 1 keer "investeren" natuurlijk. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

@Master-Magic  ik weet het en heb al veel van deze dingen gezien en gehoord. Ik heb bij Telenet gewerkt ( en Proximus )  dus dat zegt genoeg. Ik treed verder niet in details.

 

Als je ziet bij de jeugd , de ouders kopen nu ene op afbetaling maar als ze zelf geld verdienen dan zitten ze in de schulden omdat ze er ene willen. Maar dat is het hem net elk half jaar komt er tegenwoordig een gsm uit ( weet het dat de fabrikanten dat willen voor te verkopen ). En ze willen dan elke keer de nieuwste want anders lopen ze achter hoor ( en er zit enkel een nieuwe chip in die net iets sneller is meer niet ). Vroeger was er elke twee jaar een andere en dan had je ergens naar uit te kijken om dan het nieuwste te kunnen kopen. En dat voor minder geld ! 

 

De reden dat ik het nu heb gedaan is omdat ik wil sparen voor een nieuwe macbook. En ik wilde ook de nieuwe Iphone 11 pro omdat mijn 7 toch ook vele keuren had. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

@m-jan20  dat is ook een manier en een goede manier. Zo heb je toch je Iphone en voor weinig geld 🙂 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Meer toestellen VoWifi/LTE

Toen ik op de klantendienst van Telenet in Mechelen werkte (bij de opzegdienst) hoorde ik ook veel van verhalen hoor 😉 was wel een fantastische tijd!

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

@TMCLS93  dan kan het perfect zijn dat we elkaar vele malen hebben gesproken of hebben gezien. Ben regelmatig in Mechelen geweest . Maar de tijd was inderdaad fantastisch !!!!


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Meer toestellen VoWifi/LTE

Zou echt wel kunnen, kheb er gewerkt van dec 2015 tot dec 2016 😉 eerst in Mechelen Noord en daarna in Mechelen zuid. Dde laatste headline voor mij was de overname van Base en bijkomende bijeenkomsten, da was echt machtig

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Meer toestellen VoWifi/LTE

@patrick37 heb die kuren ook met mijn iPhone 7, zijn verhalen die rond gaan op internet dat ze bewust in de software update's na enkele jaren bij bepaalde toestellen het toestel trager maken en de batterij bewust minder sterk maken, en moet zeggen, ik merk dit ook op, heb veel problemen ook met de mijne, als ik die herstart dat die opeens op niet storen staat zonder dat ik dat heb aangezet en ik dan zo telefoontjes mis en ze mij vragen of ik mijn telefoon niet hoor enz.

best irritant soms, ofwel is dit zeer toevallig maar heb dit al paar keer voorgehad.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

@TMCLS93  ik vanaf 2012 tot 2016 maar Business afdeling te sint-truiden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

@Master-Magic  inderdaad ie keuren had ik ook of dat die uit zich zelf in eens opstart en andere rare dingen. Nu de 11 Pro en is een top toestel moet ik zeggen en zeer tevreden van. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Meer toestellen VoWifi/LTE

@patrick37 ok, eens kijken naar dat toestel binnenkort, denk dat ze nog gaan zakken van prijs, de Xr zal de eerste zijn die is de laatste als je op hun site kijkt van beschikbare toestellen dat nog verkocht worden en uitgebracht zijn (oudste).


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

@Master-Magic  ja de Xr zal als eerste zakken maar ook dat is geen slecht toestel hoor , ondanks dat er een andere chip in zit. Xs is ook niet slecht is ook een goede serie. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes