Beantwoorden
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Meer toestellen VoWifi/LTE

Hey iedereen,

 

Ik ben van plan om in de nabije toekomst een nieuwe telefoon te kopen (vermoedelijk een Nokia)

 

Helaas staat Nokia nog niet in de lijst met compatibele smartphones voor VoWifi/VoLTE.

 

Wordt deze lijst nog verder aangevuld met meer fabrikanten?

 

O.a. Nokia, Motorola, Google enz....buiten de samsung smartphones zijn er bij de andere merken enkel duurdere toestellen bij die dit ondersteunen....Apple, Huawei. Helaas ligt mijn budget ook niet zo hoog voor een high end model: max €350.

 

Samsung is ook n optie, maar hun software ondersteuning voor Android houdt me hierin tegen....

 

Vandaar de vraag: komen er nog meer merken bij?

0 Likes
144 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

Heb net toch gezien dat er een inruil is een oude iphone krijg je korting. Maar dan dien je wel via de Appel site zelf te bestellen. Maar de prijs terug gaves zijn ook niet erg hoog , als je ziet wat je er voor betaald en wat je er voor inruilwaarde voor krijgt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Meer toestellen VoWifi/LTE

@patrick37 is dat niet voor elke smartphone zo, ze geven niet veel meer omdat een toestel na verkocht te zijn niet veel meer waard is, en er veel teveel zijn en ze er niet veel meer aan verdienen door alle aanpassingen als 2de hands toestel.

en alle belastingen die ze moeten betalen om hem te recycleren.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Meer toestellen VoWifi/LTE

@patrick37 klopt, en kheb nu geen iphone dus kan niks inruilen.

 

Khebt eens uitgerekend. 489 - 30% korting bij Telenet zou een korting van ongeveer €146 zijn dus dan zou het €343 zijn alsk goe reken.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Meer toestellen VoWifi/LTE


@TMCLS93  schreef:

@m-jan20 €489 vink ni echt betaalbaar...of €350 bij het inruilen van een iphone, ma kheb geen iphone 😉 dus te duur...


Je hebt ook nog de iPhone 7 voor €299. Ik gok dat de iPhone SE bij Telenet voor €400 verkocht zal worden (mss zelfs €450). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

@Master-Magic  dat is zeker zo maar Apple gebruikt toch de onderdelen om op die manier de refurbished toestellen te maken. Dus eigenlijk kan de inruilwaarde ervan hoger zijn , maar dat is mijn mening he. Want ze willen toch dat je ene bij hun koopt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

@TMCLS93  dan vind ik dat voor Iphone begrippen goedkoop. En een Iphone is geen slechte aankoop , maar ja dat zeg ik als Apple gebruiker 🙂 

 

@m-jan20  dat klopt dat is ook een optie. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Meer toestellen VoWifi/LTE

@patrick37 de vraag is hoeveel ze kunnen gebruiken van die oude toestellen hé,

heb ook gekeken voor mijn iPhone 7 32GB en krijg er ook maar 70 euro voor, na 3 jaar vind ik dat nog veel.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Meer toestellen VoWifi/LTE

@patrick37klopt, maar €489 vink echt wel teveel...ma kben me er heel bewust van da Apple hele solide producten maakt.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

@Master-Magic  ja dat is toch nog iets. En elke euro korting is toch een euro. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE


@patrick37  schreef:

@TMCLS93  heb nog wel ene liggen en ene in gebruik 🙂 

 

Ziet er leuk uit dat model en goed betaalbaar voor Iphone begrippen. 

 

 


Heel juist Patrick, voor Iphone begrippen ...

 

Het blijft voor mij, 60 plusser, een raadsel hoe de jongere generaties zonder verpinken € 1.000 en meer neerleggen voor een foon ... Kunt ge u dat voorstellen, bedragen van 40.000 tot 60.000 BEF voor een foon ... (klinkt anders dan 1.000 of 1.500 euro, maar 't is wel hetzelfde ...)

En ja, ik weet dat er intussen ook van andere merken foons in die prijsklasse zijn ... En weet ge waarom? Omdat er genoeg mensen zijn die dat willen betalen. Zo simpel is het. Because we can ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

@TMCLS93  ja het is ook wat jij er aan uit wil geven he. Het is jou geld en jij weet wat je wil en kan betalen aan een toestel. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

@StefaanH  dat is waar het is ook veel geld voor een foon. Het is ook wat je zelf zegt het is niet enkel Apple maar andere merken doen net zo goed mee. En die weten heel goed dat mensen het betalen dus kunnen ze het vragen ook. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

En weet ge Patrick, ge kunt mij een oude dwaas noemen hé, maar mijn eerste pree was 17.000 BEF in de maand. Dat is nu dus € 425.

 

Dan kunt ge geen 60.000 BEF oftewel € 1.500 geven aan een foon. Ik ben nooit vergeten hoe ik alles opgebouwd heb.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Meer toestellen VoWifi/LTE

Noem je zeker geen oude dwaas Stefaan. Ik spaar ook voor zo een bedragen om zo iets te kopen. Kunt een maand werken en je pree optrekken en hupla naar de winkel ene kopen maar dat is toch echt overdreven. Heb ook nog een auto en andere kosten en die zijn belangrijker dan 1500 euro voor een gsm. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Meer toestellen VoWifi/LTE

Ik heb gelukkig geen kosten voor n auto, kheb n beperking fysiek aan mn benen en kan dus ni autorijden dus geen kosten aan, maar aan menne driewieler zijn soms wel kosten aan uiteraard. Ma echt: €1000 voor n gsm is echt tooooo much!