24748
netweters
|
152269
antwoorden
|
20687
vragen
|
Beste Netweters
Ik heb al een paar dagen een probleem met mijn vaste telefoonlijn. Ik kan niet bellen en kan ook niet opgebeld worden, het lijkt alsof de lijn dood is: ik krijg ook geen tonaliteit. Telenet met GSM bereiken via 015/666666 lukt ook al niet: extreem lange wachttijden. Ik ben dus niet bereikbaar via de vaste lijn. Weten jullie wat het probleem is?
Met vriendelijke groeten,
YvesC
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een vaste telefoonlijn is aangesloten via een RJ-11 kabel van de telenet modem naar uw telefoontoestel je kan eens controleren als die kabel niet los is en kijk ook eens als er geen ledje aan het flikkeren is op de modem.Als er een ledje aan het flikkeren is moet je ook de modem posten die jij hebt sinds de betekenis ervan kan verschillen per model.
Volg eerst alle stappen van de handleiding van Telenet: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-bij-storing-op-vaste-lijn
Daarna nog niet opgelost? Dan pas contacteer je de klantendienst.
Klantendienst biedt geen uitzicht op een oplossing binnen de 48u? ==> https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/
Stuur een berichtje naar Telenet via sociale media.
Probeer eens contact op te nemen met Telenet via whatsapp: 0468001098
Probeer eens contact op te nemen met Telenet via whatsapp
Hallo Netweters,
Bedankt voor jullie respons. Ik had al de voorbereidende controles verricht maar het defect zat duidelijk buiten mijn invloedssfeer (werken op de lijn?). Ondertussen is het euvel verholpen en werkt alles weer als voorheen. Ik heb ook geprobeerd om via Whatsapp contact te zoeken met de klantendienst, maar dat lukte niet echt. Ik kon beide (Telenet en Whatsapp) niet met elkaar in verbinding krijgen. Ik dacht dat de link automatisch tot stand zou komen, maar blijkbaar moet je eerst een nieuwe groep maken.
Toch bedankt voor jullie tips.
Met vriendelijke groeten,
YvesC
Hallo,
Uw telefoon werkt dus weer goed ! . Als je de klantendienst nodig hebt kan je ook via facebook messenger een bericht sturen antwoord op je bericht kan wel even duren gezien de drukte bij de klantendienst momenteel.
bij mijn verhuis heb ik mijn nummer behouden maar er kan niemand meer bellen op dit telefoonnummer
En kan jij nog bellen naar anderen?
Probeer het volgende: Wat bij storing op vaste lijn?
Als dat geen oplossing brengt, zal je contact moeten opnemen met de klantendienst.