Beantwoorden
YvesC
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Mijn vaste telefoonlijn werkt al een paar dagen niet

Beste Netweters

Ik heb al een paar dagen een probleem met mijn vaste telefoonlijn. Ik kan niet bellen en kan ook niet opgebeld worden, het lijkt alsof de lijn dood is: ik krijg ook geen tonaliteit. Telenet met GSM bereiken via 015/666666 lukt ook al niet: extreem lange wachttijden. Ik ben dus niet bereikbaar via de vaste lijn. Weten jullie wat het probleem is?

Met vriendelijke groeten,

YvesC

0 Likes
9 reacties
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Mijn vaste telefoonlijn werkt al een paar dagen niet

Een vaste telefoonlijn is aangesloten via een RJ-11 kabel van de telenet modem naar uw telefoontoestel je kan eens controleren als die kabel niet los is  en kijk ook eens als er geen ledje aan het flikkeren is op de modem.Als er een ledje aan het flikkeren is moet je ook de modem posten die jij hebt sinds de betekenis ervan kan verschillen per model.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Mijn vaste telefoonlijn werkt al een paar dagen niet

Volg eerst alle stappen van de handleiding van Telenet: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-bij-storing-op-vaste-lijn

Daarna nog niet opgelost? Dan pas contacteer je de klantendienst.

Klantendienst biedt geen uitzicht op een oplossing binnen de 48u? ==> https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/

 

 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn vaste telefoonlijn werkt al een paar dagen niet

Stuur een berichtje naar Telenet via sociale media.

0 Likes
Techneut017
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Mijn vaste telefoonlijn werkt al een paar dagen niet

Probeer eens contact op te nemen met Telenet via whatsapp: 0468001098

0 Likes
Techneut017
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Mijn vaste telefoonlijn werkt al een paar dagen niet

Probeer eens contact op te nemen met Telenet via whatsapp

0 Likes
YvesC
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Mijn vaste telefoonlijn werkt al een paar dagen niet

Hallo Netweters,

Bedankt voor jullie respons. Ik had al de voorbereidende controles verricht maar het defect zat duidelijk buiten mijn invloedssfeer (werken op de lijn?). Ondertussen is het euvel verholpen en werkt alles weer als voorheen. Ik heb ook geprobeerd om via Whatsapp contact te zoeken met de klantendienst, maar dat lukte niet echt. Ik kon beide (Telenet en Whatsapp) niet met elkaar in verbinding krijgen. Ik dacht dat de link automatisch tot stand zou komen, maar blijkbaar moet je eerst een nieuwe groep maken.

Toch bedankt voor jullie tips.

 

Met vriendelijke groeten,

YvesC

 

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Mijn vaste telefoonlijn werkt al een paar dagen niet

Hallo,

 

Uw telefoon werkt dus weer goed ! . Als je de klantendienst nodig hebt kan je ook via facebook messenger een bericht sturen antwoord op je bericht kan wel even duren gezien de drukte bij de klantendienst momenteel.

0 Likes
jackiekoninckx
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Mijn vaste telefoonlijn werkt al een paar dagen niet

bij mijn verhuis heb ik mijn nummer behouden maar er kan niemand meer bellen op dit telefoonnummer

 

0 Likes
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1021
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Mijn vaste telefoonlijn werkt al een paar dagen niet

@jackiekoninckx 

En kan jij nog bellen naar anderen?

Probeer het volgende: Wat bij storing op vaste lijn?

Als dat geen oplossing brengt, zal je contact moeten opnemen met de klantendienst.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.