Beantwoorden
Marco7
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mobiel netwerk ligt plat regio synaps park in Genk

Hallo, 

 

Ik heb gemerkt dat mobiel internet en het netwerk voor bellen en sms niet werkt. Ik kan niemand bellen, sturen of iets opzoeken. Telefoon al meerdere malen opnieuw opgestart.

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Mobiel netwerk ligu plat

0 Likes
16 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1128
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Mobiel netwerk ligt plat regio synaps park in Genk

Heb je al eens getest met een ander toestel en/of andere simkaart? Zo kan je nagaan of het een algemene storing is of dat het aan jouw telefoon of simkaart ligt.

Op Social Media zie ik niet meteen iets over een algemene storing (kan natuurlijk nogsteeds), maar je kan altijd contact opnemen met de klantendienst voor extra informatie.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Mobiel netwerk ligt plat regio synaps park in Genk

Mobiel netwerk ligt niet plat,wat lk wel las in De Tijd


Telenet vangt bot met procedure tegen 5G-veiling
De Raad van State volgt Telenet niet in zijn verzet tegen de manier waarop de veiling van 5G-licenties vorig jaar werd georganiseerd.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiel netwerk ligt plat regio synaps park in Genk

@Marco7 

Zelf heb ik ook niks gemerkt hiervan heb gewoon kunnen bellen en of sturen. 

Weet nu niet welke regio je zit , het kan regio gebonden zijn maar hier in Limburg toch geen probleem. 

De rest wat er gezegd is door @WG94 treed ik zeker bij en zeker eens proberen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Mobiel netwerk ligt plat regio synaps park in Genk

Hier werkt ook alles wonder boven wonder, en dat was de voorbije jaren wel wat anders 🤣

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Techneut017
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Topicwurm! Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag

Mobiel netwerk ligt plat regio synaps park in Genk

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/mobiel-en-vast/storingen/probleem-met-mobiel-b...

 

Aangezien je al 2 opties hebt geprobeerd kan je de 2 andere eens nakijken.

 

 

  • Kijk na of de vliegtuigstand uitstaat.
  • Zet je netwerkselectie op automatisch. Staat ze al op automatisch? Zet ze even op manueel, en dan opnieuw op automatisch

 

Marco7
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mobiel netwerk ligt plat regio synaps park in Genk

Hoi, het gaat over regio synaps park in Genk (campus ziekenhuis oost limburg). Ik ben zeker niet de enige. Mijn collega's en patiënten hebben ook geen verbinding. Enkel noodoproepen en niks mobiel internet. 

0 Likes
Marco7
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mobiel netwerk ligt plat regio synaps park in Genk

Beste, 

 

Als vliegtuigstand zou opstaan zouden we dit gesprek niet voeren. 

0 Likes
Marco7
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mobiel netwerk ligt plat regio synaps park in Genk

Eenmaal ik in Houthalen helchteren ben werkt alles terug normaal.

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1128
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Mobiel netwerk ligt plat regio synaps park in Genk


@Marco7  schreef:

Mijn collega's en patiënten hebben ook geen verbinding. Enkel noodoproepen en niks mobiel internet. 


Dan klinkt het alsof er op die plaats gewoon geen bereik is, dat is niet hetzelfde als dat het netwerk plat ligt. Elke mobiele provider heeft wel enkele plekken waar ze geen of onvoldoende signaal hebben; al kan het ook liggen aan een te goed geïsoleerd gebouw; dat is ook nefast voor het bereik.

Noodoproepen verlopen via een ander systeem, en zijn dus onafhankelijk van je bereik bij jouw provider.

Maar zoals gezegd, als je toch meent een storing te ondervinden; dan kan de klantendienst je helpen.

Veel succes!


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Marco7
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mobiel netwerk ligt plat regio synaps park in Genk

Toch heel toevallig dan dat het jaren goed gaat, en plots sinds gisteren niks meer.. zeer eigenaardig.. dit bevestigen mijn collega's ook, nooit een probleem en sinds gisteren niks meer. 

Klantendienst.. wat een lachertje, die zijn niet capabel om een probleem op te lossen. Enige wat die kennen is stekker in en uit of toestel herstarten. Vandaar dat ik het op deze pagina post. 

Jammer dat hier niemand een deftig serieus antwoord op kan geven.

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1128
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Mobiel netwerk ligt plat regio synaps park in Genk


@Marco7  schreef:

Jammer dat hier niemand een deftig serieus antwoord op kan geven.


Ik weet niet goed wat je verwacht van de mensen hier.

Er zijn toch meerdere suggesties gegeven. Je zegt dat het probleem breder is dan enkel jouw toestel en alle suggesties je niet kunnen helpen. Dat wil dus zeggen dat het niet aan jouw toestel of simkaart ligt.

Op dat moment kan enkel Telenet je nog helpen en dat kan enkel door contact op te nemen met de klantendienst.

 


@Marco7  schreef:

Toch heel toevallig dan dat het jaren goed gaat, en plots sinds gisteren niks meer.. zeer eigenaardig.. dit bevestigen mijn collega's ook, nooit een probleem en sinds gisteren niks meer. 


Mogelijk een verandering in het bereik van de zendmast of effectief een lokale storing; maar ook daar hebben de mensen hier geen zicht op.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Mobiel netwerk ligt plat regio synaps park in Genk


@Marco7  schreef:

Toch heel toevallig dan dat het jaren goed gaat, en plots sinds gisteren niks meer.. zeer eigenaardig.. dit bevestigen mijn collega's ook, nooit een probleem en sinds gisteren niks meer. 


Ik had dit probleem vorige week ook, dat was toen blijkbaar omdat ze 5G aan het installeren waren. Had soms nog wel bereik, maar viel toen vaak weg naar "geen service". Als het na een week nog is, best even Telenet Center binnen wandelen en kijken wat die je van info kunnen geven (beter dan callcenters, helaas). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Mobiel netwerk ligt plat regio synaps park in Genk

Ik snap dat je gefrustreerd bent maar wij zijn maar gewone Telenet eindgebruikers en geen magiërs die je probleem kunnen wegtoveren. Ofwel is er een lokaal probleem met een zendmast van Telenet, en dien je contact op te nemen met de technische helpdesk, of is er iets anders aan de hand want het mobiele signaal blokkeert (iemand die met een jammer aan het spelen is etc).

Als voldoende andere Telenet klanten melding maken van hetzelfde probleem in hetzelfde gebied dan gaat dit zeker het nodige belang aan gegeven worden.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiel netwerk ligt plat regio synaps park in Genk

@Marco7 

Zoals al gezegd door de andere Netweters hier wij kunnen er niks aan doen en een echte oplossing hebben wij ook niet direct. 

Wel vreemd dat jij problemen hebt daar in Genk want ik zelf werk in Genk en heb er geen enkel probleem ondervonden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes