41746
netweters
|
18275
gesprekken
|
19758
vragen
|
Wij zijn nu al een paar weken in t buitenland en ik kan op de app niet zien wat mijn verbruik is.
Als ik de app open en klik op verbruik of details komt er te staan oeps probeer t later nog eens.
Dit is al langere tijd zo. Thuis is dat geen probleem maar nu moet ik t wel een beetje in de gaten houden.
Wel lastig nu, zeker als je toch af en toe even tv wilt kijken
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Re: Verbruik datasimkaart niet raadpleegbaar in Telenet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb ik al geprobeert, maakt geen verschil.
@Elly ik heb jouw bericht apart gezet, aangezien de thread waarin je het had gepost al een 5-tal maanden geleden was afgerond. Jij krijgt een foutmelding te zien en @m-jan20 ziet het wel staan, maar staan de tellers op 0. Beide ander gedrag waardoor de oorzaak ons ook niet dezelfde lijkt.
@Elly mij lijkt het best dat jij sowieso eens contact opneemt met de klantendienst, aangezien jij een foutmelding te zien krijgt.
Dag Suzy,
Ondertussen ondervinden wij ook reeds een maand geen data meer over het mobiele verbruik per nummer.
Behoorlijk lastig als je je pot wenst te verdelen over het aantal kids...
Graag oplossing ajb?
Groet,
Kevin.
Best dat je een print screen door stuurt met alle info zet er duidelijk bij dat niet werkt
Dat is om later geen problemen te hebben met de factuur zeker als de kids op vakantie gaan in buitenland
Dit wil niet zeggen doe maar op je bent op de hoogte van het probleem
Er zal dan een coulanceregeling worden toegepast omdat het niet werkt
Hier is t probleem na de laatste update opgelost. Alles werkt weer.
Zeker op verlof moet het werken en moeten zeker op punt staan
Er zal nu zeker een team alles goed in de gatten houden anders zou het wel wat kunnen kosten
App terug op nieuw op zetten gaat niet melding maken
Ja je weet maar nooit zijn stomme dingen maar help af en toe