Beantwoorden
Boeboe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mobiele data instellingen voor Deco X20 4G tp link

Ik wil een een Deco X20 4G modem gebruiken met de datasimkaart van een one bundel. Ik krijg helaas geen verbinding met internet. Ik heb telenetwap.be ingegeven ipv waptelenet zoals op de afbeelding…

Weet iemand de instellingen van de Deco X20 4G?IMG_0509.png

 

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Instellingen voor Deco X20 4G tp link

9 reacties
Boeboe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mobiele data instellingen voor Deco X20 4G tp link

Ondertussen mijn simkaart van telefoon in gestoken en dan is er wel verbinding met internet.

Er moet dus mogelijks iets verschillend van instellingen zijn met de datasimkaart. Deze is geactiveerd, dus daaraan kan het niet liggen.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele data instellingen voor Deco X20 4G tp link

@Boeboe 

Zijn er nog andere instellingen die je ergens kan ingeven ? Of is dit het enige wat je kan ingeven ? 

Normaal dien je bij de APN instellingen telenetwap.be in te geven en heb je geen andere instellingen hiervoor. 

Probeer eens mobile.internet.be 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Vincent_DS
Moderator
Berichten: 26
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! Al 25 duimen!

Mobiele data instellingen voor Deco X20 4G tp link

Dag @Boeboe 

 

Kan je dit eens proberen met mobile.internet.be?

 

Grtz

Vincent


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewVincent_DS | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Boeboe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mobiele data instellingen voor Deco X20 4G tp link

Zijn eenmaal alles geactiveerd kan je nog andere zaken instellen. Echter met de simkaart van de telefoon werkt het zo. Met de mobile.internet.be in te geven werkt het nog niet. Blijf zien, geen internetverbinding.  Raar dat met de GSM simkaart wel alles lukt, met die datakaart niet. Heb datakaart al in de GSM gestoken en mobiele data werkt daar…

Boeboe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mobiele data instellingen voor Deco X20 4G tp link

Werkt niet de mobile.internet.be

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele data instellingen voor Deco X20 4G tp link

@Boeboe 

Dus als je de simkaart van de gsm er in steekt werkt het ..? en de datasimkaart werkt wel in de gsm ..? 

Maar welke instellingen zie je dan bij APN staan als je de gewone simkaart in je Deco steekt ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Boeboe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mobiele data instellingen voor Deco X20 4G tp link

Klopt, de data simkaart werkt in de GSM. Dus die werkt zeker.

Volledige reset nog eens gedaan. Met de sim kaart van de GSM in de deco maakt hij eerst onderstaande aan. Maar dan werkte het weer niet. Ik heb dan combinatie nog eentje aangemaakt met Telenetwap. Be en dan werkte het weer.

Dan nog eens met data sim gedaan, weer niks…. Er is dus iets blokkerend met die data sim…IMG_0058.png

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele data instellingen voor Deco X20 4G tp link

@Vincent_DS 

Misschien iets raars maar zet je pincode eens uit van je dqatasimkaart aangezien er een pincode op zit. Weet nu niet of dit helpt maar je kan eens proberen. Want normaal gezien als je de datasimkaart in een toestel steekt vraagt die om de pincode.Kan zijn dat het daar ophoud voor die datasimkaart. 

En check ook eens onderstaande link ... daarin wordt ongeveer toch hetzelfde probleem aangegeven. 

https://www.netweters.be/t5/Surfen-bellen-sms-en/datasim-geen-internet-in-TP-Link-MR100-In-GSM-OK/td...


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Boeboe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mobiele data instellingen voor Deco X20 4G tp link

Nog vanalles geprobeerd wat jullie aangegeven hebben, niks werkte. Ik heb het opgegeven voor deze router.

Ondertussen uitgeprobeerd met een TP Link typeAC750 en daar werkt het met de datasim en de mobile.internet.be

Hetgeen ik ook gedaan heb met de Deco, maar daar werkte deze instelling niet. Geen idee wat er dus nog aan de hand was.