Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Mobile configurator voor Telenet zusters in buitenland.

Ooit was er een app waarmee telenet uw telefoon configureerde voor landen waar een zuster van hen ook wififree ter beschikking stelde bv. Ziggo in Nederland.

 

Laatst viel mij op dat dit in Nederland niet meer werkte. Nu vind ik die app ook niet meer??

Verdwenen ?

0 Likes
3 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Mobile configurator voor Telenet zusters in buitenland.

Hopelijk helpt dit. Weliswaar geen app, maar wel een oplossing om wifi in het buitenland op de LGI partner netwerken te configureren:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/surfen-in-het-buitenland-op-publieke-wifi-netwerken/

 


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Mobile configurator voor Telenet zusters in buitenland.

Een app is er nooit geweest volgens mij. Wel kon je online je toestel opzoeken en dan ofwel manueel instellen ofwel een configuratiebestand toegestuurd krijgen, wat - in mijn geval - zeker niet altijd lukte. Misschien niet meer van deze tijd?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobile configurator voor Telenet zusters in buitenland.

@Theo2 

Inderdaad. Die app is reeds lang uit circulatie. De Telenet app is in de plaats gekomen maar die functie is werd niet overgenomen.