24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Hallo,
Wij krijgen alle dagen meldingen binnen van gemiste oproepen van een onbekend nummer. Dat gaat over 5 a 6 oproepen per dag, zelfs tijdens de nacht.
Rare is dat de telefoon nooit overgaat maar dat de melding van gemiste oproep onmiddellijk binnenkomt. Daar het een onbekend nummer is kan ik er niet opreageren.
Kent er iemand een oplossing om dit te stoppen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Aangezien je het nummer niet kent is het moeilijk te blokkeren.
Op volgende site geven ze wel mogelijkheden aan maar of die echt gaan helpen is nog iets anders.
Je kan wel contact nemen met de klantendienst om een en ander uit te zoeken. Resultaat is eveneens af te wachten.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-te-doen-tegen-ongewenste-oproepen/
@pedk schreef:Wij krijgen alle dagen meldingen binnen van gemiste oproepen van een onbekend nummer. Dat gaat over 5 a 6 oproepen per dag, zelfs tijdens de nacht.
Rare is dat de telefoon nooit overgaat maar dat de melding van gemiste oproep onmiddellijk binnenkomt. Daar het een onbekend nummer is kan ik er niet op reageren.
Kent er iemand een oplossing om dit te stoppen?
Graag meer info.
Wij hebben geen glazen bol waarin wij zien wat jouw probleem is, maar een Forum ...
Hoe meer info, hoe beter we je kunnen helpen!
Ik heb in mijn foon onbekende nummers geblokkeerd, tis te zeggen, anonieme bellers, mensen die hun nummer niet meegeven.
En dat heeft exact hetgeen jij beschrijft als resultaat: de foon gaat niet over, de beller vliegt rechtstreeks naar de voicemail en ik krijg een bericht van een gemiste oproep. Tuurlijk kan ik niet terugbellen, ze verbergen immers hun nummer. Indien ze het vertikken van iets in te spreken zullen ze mij dus nooit aan de lijn krijgen. Zo simpel is het.
Kijk eens na in uw settings of dat ook zo is. Dan is het raadsel opgelost. Buiten het feit dat je nog steeds niet weet wie u "lastigvalt" natuurlijk.
Beste.
wij hebben exact hetzelfde probleem. Ik heb zelf juist een nieuw dect (gigaset E290) toestel gekocht omdat ik dacht dat het oude misschien defect was. Maar het probleem is hierdoor niet verdwenen.
ik heb de antwoordservice uitgeschakeld, maar ook dat helpt niet. Modem herstart. Ook geen resultaat. Een oplossing is welkom.
Beste,
Ik heb ook al die dingen geprobeerd. maar het blijft duren.
Dat is zeer vervelend.
Beste.
Ik zou dat inderdaad kunnen doen.
Maar dan blijven de berichtjes wel nog steeds komen.
Nog steeds 5 a 6 keer per dag een bericht (signaal) van een gemiste oproep.
Toch bedankt.
Pedk
Beste,
Ik vrees dat de politie de enige oplossing zal zijn.
De andere manieren hebben tot nu geen oplossing geboden.
Bedankt.
Hallo,
Probleem heb ik kunnen oplossen. Na enig onderzoek heb ik gemerkt dat de melding elke 3 uur en 33 minuten terug kwam.
Blijkbaar zat er nog een bericht in onze mailbox. Een automatisch systeem zorgde ervoor dat er steeds een bericht gestuurd werd om ons daarvan te verwittigen, echter met een onduidelijk bericht.
Dus bericht in mailbox beluisterd, gewist en probleem was opgelost.
Groeten
Pedk.