Beantwoorden
promakske
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Twee handen vol! Leesbeest!

Ongewenste oproepen van Telenet?

Ik word de laatste tijd al een paar keer opgebeld door een nummer uit Mechelen. +32 15 67 14 65 . Erg irritant want als ik opneem wordt er niets geantwoord ! .

Ik belde dit nummer terug , en kreeg de volgende gesproken boodschap: "Dit is een automatische oproep van Telenet. U bent waarschijnlijk al een aantal malen door dit nummer opgebeld. Wij hebben geen verdere informatie van u nodig ."  

Ja ? wat stelt dit voor ??  Als het Telenet is , waarom stopt dit dan niet of wordt er geen duidelijk antwoord gegeven !? 

Heeft iemand dit ook al voorgehad ? 

Promakske

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: telefoon oproepen van Telenet?

 

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5796
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ongewenste oproepen van Telenet?

@promakske 

Heb je misschien ergens een case laten aanmaken met een technisch probleem ? 

En dat ze je dan opbellen om eventueel meer info te bekomen ? 

Natuurlijk wel vreemd dat als ze je bellen dat ze niks zeggen dat is niet normaal. Je kan altijd contact zoeken met de klantendienst en dit nummer doorgeven dat ze je bellen maar dat er niks gezegd wordt. Want het is natuurlijk wel ambetant op deze manier. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1662
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Ongewenste oproepen van Telenet?

@promakske is blijkbaar een gekend probleem : https://www.telguarder.com/be/nummer/015671465

gewoon dat nummer blokkeren op je gsm of vast toestel.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
promakske
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Twee handen vol! Leesbeest!

Ongewenste oproepen van Telenet?

bedankt voor de reactie. Ja , vervelend. Ik heb het nummer reeds geblokkeerd. KristofDW antwoorde dat het een gekend probleemnummer is, een verdacht iets in ieder geval. Hij gaf ook deze website door :https://www.telguarder.com/be/nummer/015671465 .Daar las ik dat vele mensen ook door dit nummer geplaagd worden met de boodschap dat het van Telenet zou zijn.  En hij zei ook van het nummer te blokkeren, wat ik ondertussen al gedaan had.

Wel bedankt voor de reactie.

Mvg Promakske

0 Likes
promakske
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Twee handen vol! Leesbeest!

Ongewenste oproepen van Telenet?

Bedankt voor je reactie KristofDW. Ik zag het inderdaad op de website, en had al zo'n vermoeden. Ik had het nummer al wel geblokkeerd na weer een oproep vandaag. Ik belde hen wel terug , dat had ik misschien niet moeten doen !. Ik hoop dat dit zonder gevolg blijft.

Mvg 

Promakske

0 Likes