24739
netweters
|
152178
antwoorden
|
20675
vragen
|
Ik ben overgestapt van Proximus naar Telenet met nummerbehoud van mijn beide gsm's. Afgelopen vrijdag hebben ze onze nieuwe modem, vaste lijn en tv geïnstalleerd. De sim-kaarten werden geactiveerd. Ze vertelden me dat ik daags nadien bericht zou ontvangen dat netwerk zou wegvallen en dat ik dan SIM-kaarten van Telenet kon insteken. We zijn ondertussen 4 dagen verder en nog steeds geen bericht ontvangen. De mobiele abonnementen zijn ook niet zichtbaar in Mijn Telenet.
Hi VERSD,
Wat vervelend dat je mobiele abonnementen nog niet actief staan. 4 dagen is wel lang voor de activatie. 😕
Je kan hiervoor best contact opnemen met de klantendienst van Telenet via 015 66 66 66 of via onze socialemediakanalen (Messenger, Twitter, WhatsApp,...). Dan kunnen we nakijken wat er precies misgelopen is met de activatie.
Mijn schoonbroer wilde ook overstappen van Proximus naar Telenet (met zijn ganse business packet: GSM's, TV's, internet, vaste lijn), dit voor een prijsverschil van amper 10 EUR.
Ik heb het hem gewoon afgeraden: het risico dat er bij de overstap iets misloopt is heel groot.
En hiermee heb ik niets tegen Telenet: ook omgekeerd: bij de overstap van Telenet naar Proximus loopt er altijd "iets" mis (zie de talrijke klachten op het Proximus Forum).🤔
Jammer ...
Wat men vooral niet moet doen (als je dan toch wil overstappen): de "Easy Switch" gebruiken. Die draait nogal eens in de soep en dan zit je met de gebakken peren ... Klinkt gelijk een kookprogramma, maar het is helaas geen grap maar bittere ernst ...
activation of sim card isn't possible. when clicking confirm on the activation it gives an error!! has for a few days now.
!exception.ERRPCTMGT_00020.title.DATA!
!exception.ERRPCTMGT_00020.info.DATA!
Support via messenger, whatsapp and phone have been of no help. I recieved an sms with ticket number but nothing since. My new table from Telenet has wifi thank god but no data still!!