Beantwoorden
JeroenL
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Overname mobiel nummer lukt niet

Al 5 maanden proberen wij om een mobiel nummer te laten overzetten van ons eigen Telenet account naar het account van onze dochter. Daarvoor zijn er al tientallen telefoontjes gedaan naar de helpdesk, maar voorlopig krijg ik enkel extra facturen en is het nummer nog steeds niet overgezet.

Laatste uitvlucht: wij vinden geen overdracht formulier! Nochtans, het is overhandingd in de Telenet-shop en heeft één van de laatste support medewerkers waarmee we een maand geleden gebeld hebben dit wél kunnen vinden.

Van de laatste 3 medewerkers die we gesproken hebben hebben er 2 de telefoon ingegooid en de laatste heeft mij duidelijk gemaakt dat zij niets kon doen.

Wat nu?

0 Likes
7 reacties
Ex-Netweter
 

Overname mobiel nummer lukt niet

Vijf maanden en tientallen telefoontjes? Goed zot om daar nog energie in te steken.
Er zijn nog mobiele operatoren hé: https://bestetarief.be/

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overname mobiel nummer lukt niet

@Ex-Netweter 

Off topic , 

Je zou ze misschien beter op weg helpen wat ze eventueel kunnen doen in plaats van altijd maar over te gaan naar iemand anders. 

Deze informatie wordt heel vermoeiend en niet relevant om op die manier iemand te helpen. 

Einde discussie want het is off topic maar probeer iemand te helpen in plaats van altijd over te stappen dat is geen hulp. 

En anders beter niet meer reageren op topics waar je geen hulp aan kan bieden dan enkel over stappen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Overname mobiel nummer lukt niet


@JeroenL  schreef:

Al 5 maanden proberen wij om een mobiel nummer te laten overzetten van ons eigen Telenet account naar het account van onze dochter.

Wat nu?


(on-topic)

Het klinkt misschien raar, maar een nummer overzetten van een Telenet account naar een andere zal het vlotst gaan, als je een tussenstap doet via een andere Provider in plaats van via een interne "overname".

Koop een goedkoop simkaartje van de concurrentie (liefst geen Telenet MVNO), en porteer het betreffende mobiele nummer. Binnen enkele uren is het nummer geporteerd, en dus verdwenen uit deze Telenet account.

Doe een tijdje later het omgekeerde: porteer het nummer terug naar Telenet op de nieuwe account.

JeroenL
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Overname mobiel nummer lukt niet

Hoi Flip,

bedankt voor je antwoord! Op zich heb ik geen probleem om over te stappen naar een andere provider, maar ik blijf dan nog zitten met de onterechte facturen.

ik ben eigenlijk op zoek naar een contact bij Telenet die wel iets kan doen. De een ombudsman/klachtendienst …

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Overname mobiel nummer lukt niet

Onterechte facturen?

0 Likes
JeroenL
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Overname mobiel nummer lukt niet

Ik moet €20 + €10 kosten betalen omdat het mobiel nummer nog op mijn abo staat, terwijl mijn dochter ook al betaald heeft voor een mobiel nummer (dat dus niet overgezet is)

 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2702
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Overname mobiel nummer lukt niet

Er is een overdracht formulier gemaakt dan moet je geen zorgen maken de extra gemaakte kosten zal de aanbieder moeten betalen

Er is een fout gemaakt deze worden vergoed

0 Likes