24748
netweters
|
152287
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik kan volgende apps niet meer gebruiken in de Colruyt, Delhaize, op de markt: Bank app, Colruyt app, Delhaize app
Welke instellingen kunnen bij mij verkeerd staan? Bij mobiele netwerken staat 3G/2G automatisch verbinden
Hoe kan ik 5G instellen? Ik zie op mijn smartphone enkel staan: bellen via 4G SIM 1.
Wat heeft dit als invloed op mijn aanrekening? Ik heb WIGO S 6 GB
mvg
Ronny
5G kan alleen met toestellen welke daarop voorzien zijn, de nieuwste smartphones dus. 3G kan je bij telenet niet meer gebruiken vanaf september en 2G al helemaal niet meer. heb je een verouderde smartphone misschien? Tijd voor een nieuwe, nu het nog enkele dagen solden zijn.
@RonnyVa Je zou eens moeten kijken welke simkaart je gebruikt voor data (SIM1 of SIM2). Dit zou dan de Telenet simkaart moeten zijn.
In de instellingen van je gsm kan je onder datagebruik instellen dat je alleen wifi gebruikt voor bepaalde apps en dus geen mobiele data.
Check zeker eens na of de apps die je vernoemde niet alleen op wifi staan ipv ook op 3G/4G/5G.
Hou er rekening mee dat 3G in september zal afgebouwd worden en dat je dus eerder 4G of 5G gebruikt.
Het is belangrijk om te weten welk GSM toestel je hebt.
Hello,
ik heb mijn toestel kunnen overschakelen op 5G
Bedankt, ik sta nu op 5G. Alles lijkt te werken.
THKS
ik had een moderner toestel dan ik dacht. Ik kon het op 5G plaatsen.
WIFI is oook weer OK
Ronny
Mijn smartphone is blijkbaar voorzien van 5G
Bedankt voor de hulp.
ROnny