Beantwoorden
Coekie66
Experienced Beetjesweter
Berichten: 13
Dat loopt vlotjes. Netjes! Mooi, mooi! It's your fifth party!

Problemen met mobiele data (4G) op Huawei smartphone

beste

rees een drietal weken moet uk meermaals per dagmijn huawei smartphone herstarten omdat ik geen data heb.

ondanks de telenet en 4G icoon op mijn scherm.

dit is behoorlijk vervelend als je buitenhuis bent en niet op een wifi signaal zit grrrrr

 

graag een oplossing

 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: 4G problemen

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5303
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Problemen met mobiele data (4G) op Huawei smartphone

@Coekie66Toestel al eens herstart of gekeken dat er een update is voor je toestel, over welk type hebben we het want huawei heeft veel toestellen en als we meer info hebben kunnen we misschien gerichter helpen 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Coekie66
Experienced Beetjesweter
Berichten: 13
Dat loopt vlotjes. Netjes! Mooi, mooi! It's your fifth party!

Problemen met mobiele data (4G) op Huawei smartphone

beste 

ik herstart meerdere malen per dag de smartphone om de 4G terug te kunnen gebruiken

het gaat im een huawei Y7 2019 Dub-lx1

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Problemen met mobiele data (4G) op Huawei smartphone

@Coekie66 

Heb je dit probleem al eerder dan vandaag de dag ? heb je een bepaalde wijziging gedaan ergens ? 

Je geeft ook aan buitenhuis maar is dat dan op één bepaalde plaats of maakt het niks uit waar je bent? 

 

Je kan altijd eens je simkaart in een ander toestel steken en zien of je nog problemen hebt. Kan een toestel probleem zijn maar je kan ook eens proberen om je toestel te resetten. Eventueel een andere simkaart vragen en het dan nog eens bekijken misschien is je simkaart 'verouderd'. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Coekie66
Experienced Beetjesweter
Berichten: 13
Dat loopt vlotjes. Netjes! Mooi, mooi! It's your fifth party!

Problemen met mobiele data (4G) op Huawei smartphone

Dag Patrick , 
Geen wijzigingen doorgevoerd aan instellingen en of apparaat.
Maakt niet uit op welke plaats in Belgie 
Een ander toestel is niet aan de orde , ik ben geen telefoonwinkel en heb enkel dit toestel , aangekocht bij jullie , dus wisselen kan niet . 
Bij the way met onze Oneplus hebben we ook momenteel dagelijks problemen , die moeten we bijna iedere dag resetten (uit de stekker halen) omdat hij rood is ipv wit .

Tags (1)
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1680
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Problemen met mobiele data (4G) op Huawei smartphone

@Coekie66 probeer eens te testen om je toestel volledig op 3g te zetten en zie dan of je de connectie ook verliest. 3G heeft betere dekking dan 4g bij Telenet. 

Ik heb hetzelfde probleem dat ik met 4g in huis bijna geen bereik heb en 3g bijna volledig bereik. 

Dit is voor mij nodig omdat ik een zaak heb en dus bereikbaar moet zijn voor mijn klanten.

Het is niet leuk dat je een 4g of zelfs 5g toestel koopt en je kan het niet gebruiken maar het is wat het is 🙂 Als je dan intensief data wil gebruiken moet je uw toestel terug op 4g zetten of automatisch. Ik vind wel dat Telenet eens iets mag doen aan het bereik van 4g want momenteel een ramp. Ik heb een prepaid kaart van Proximus en daar heb ik bijna altijd volledig bereik.

 

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes