Beantwoorden
Markske1
Freshman Weetjesweter
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Roamingsdata in het buitenland.

Beste.

De 80 gb roaming die ik van Telenet krijg aan de zelfde prijs voor het buitenland, krijg ik die elke maand opnieuw. One 2.

Of is dat 2 x 80 gb roaming per jaar.

Vgr Mark 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Roaming buitenland,

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@Markske1 

Voor de duidelijkheid:

Je hebt de 'oude' One for 2 formule heb je dus 80 Gb per maand voor iedereen in dezelfde data pot voor het verbruik in de EU. ( Buiten de EU is dat aangerekend ).

Met de nieuwe One formules heb je per simkaart , per nummer , 40 GB om in de EU te gebruiken. 

Dus jou verbruik is per maand zoals in elke andere formule. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

We hebben nog iets geleerd er zijn verschillen in One

Ik ken mensen die hadden yugo die zijn omgezet naar One wat hebben ze werkelijk in het buitenland

Voor sommige mensen zal het niet duidelijk zijn

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@Markske1 dat is per maand en het is 40GB per simkaart als je in het nieuwe One abbo zit.

in het oude abbo is dat 1 pot data voor thuis en 1 pot data voor in europa.

dus je hebt 2 simkaarten dan is dat 80GB in totaal in het oude abbo en 40 per simkaart niet samen in het nieuwe abbo.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
0 Likes
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@patrick37  schreef:

Voor de duidelijkheid:

Met de nieuwe One formules heb je per simkaart , per nummer , 40 GB om in de EU te gebruiken. 

Voor de duidelijkheid:

Dat hangt ervan af welke formule je besteld hebt voor je 2de SIM kaart:

• One for 2 (met 2 x onbeperkt = 98.72€😞 EU volume = 2 * 40GB (+ 40GB voor de Data SIM !)
  • One for 2 (met 1 x onbeperkt + 1 x 10GB = 91.32€😞 EU volume = 1 * 40GB + 1 x 10GB (+ 40GB voor de Data SIM !)

Mijn advies voor mensen die naar het buitenland (EU) gaan:

1. Als je een abonnement One for 2 ("2023 w/ limited SIM option") hebt, verander dan de 10GB SIM kaart naar onbeperkt. Je betaalt tijdelijk iets meer (+ 7.40€), maar je krijgt 40GB EU i.p.v. 10GB (België + EU). Na terugkeer kan je altijd terugschakelen van unlimited naar 10GB.
  2.  Neem een gratis Data SIM. Met deze Data SIM heb je een bijkomend volume van 300GB (België) + 40GB EU.
    • Je kan deze SIM kaart in een GSM gebruiken, je kan er alleen niet mee bellen of sms'sen.
    • De Data SIM heeft een telefoonnummer (zie Mijn Telenet, je kan wel sms ontvangen, en dus met deze GSM kan je surfen & bellen via Whatsapp.
0 Likes