Beantwoorden
strabo85
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

SIM kaart Yugo kan niet worden geactiveerd

Goeiedag - bij het activeren (via de link in de mails die werden verstuurd) van de SIM kaarten die bij Yugo zijn inbegrepen krijg ik onderstaande foutmelding. Dit zijn nieuwe nummers, zonder nummeroverdracht, en hoewel de melding 'deze simkaart is reeds geactiveerd' wordt doorgegeven hebben de SIM kaarten geen bereik op het Telenet netwerk & kunnen enkel noodoproepen geplaatst worden. Iemand die weet hoe dit kan worden opgelost? Yugo Helpdesk is blijkbaar enkel per Messenger bereikbaar, ik heb echter geen Facebook account & ben niet van plan er een aan te maken om Telenet te kunnen bereiken.

 

Alvast bedankt!

 

Fout bij verwerking gegevens

Activering niet mogelijk.

Deze simkaart is reeds geactiveerd. Activeren is daarom niet meer mogelijk.

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

SIM kaart Yugo kan niet worden geactiveerd

@strabo85 ook als YUGO klant mag je naar de klantendienst bellen via 015/66.66.66. De collega's van de technische dienst kunnen nakijken wat er fout loopt met de activatie van je simkaarten.

 

Messenger wordt inderdaad als eerste kanaal gebruikt voor support bij YUGO klanten, je hebt interactie met een bot. Indien deze je niet kan helpen, wordt je doorverwezen naar de collega's van het social media team bij Telenet. Maar zonder Facebook of Twitter is het natuurlijk niet mogelijk om er contact mee op te nemen, dan bel je gewoon best. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

SIM kaart Yugo kan niet worden geactiveerd

@Suzy  en @strabo85 

 

Ik moet jullie even op het rechte pad zetten: je kan Messenger wel degelijk, zowel op PC als op smartfoon, installeren ZONDER dat gedrocht van een FB te moeten installeren. 

 

Ziehier een link


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

SIM kaart Yugo kan niet worden geactiveerd

@StefaanH aha! Dat je geen Facebook account meer nodig had voor Messenger, daar was ik niet van op de hoogte. Bedankt om te delen. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes