Beantwoorden
Christine
Freshman Weetjeslezer
Netjes! En we zijn vertrokken!

SMS aangerekend terwijl nooit SMS gestuurd

Beste, 
Ik heb een abonnement waar ik alleen verbruik betaal.
Ik kreeg vandaag een SMS van Telenet, zeggende dat ik 0.07€ "over" mijn bedrag heb gedaaan. 
Ik ga naar mijn telenet, ik zie dat ik een SMS naar nummer +32 480 20 30 73 ZOU gestuurd hebben. Dat is het probleem : 
1. ik heb geen SMS gestuurd. Mijn laatste sms is dd 16/10/2025! 
2. ik ken dat telefoonnummer niet. Is ook niet in mijn kontakten.

Het gaat er natuurlijk niet over dat belachelijk laag bedrag. Maar dit kan toch niet dat Telenet sms'en aanrekent die niet gestuurd zijn. Er moet dus een probleem ergens zijn ! 

Iemand hetzelfde voor gehad? 
Vriendelijke groeten.
Chrsitine. 
Ik heb het gemeld aan Telenet, en heb natuurlijk ook at nummer geblokkeerd op mijn telefoon. 

Tags (1)
4 reacties
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Best doorgeven moest er nog komen kunnen ze bijkomende stappen zetten 

https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/technisch/chat-met-ons

En zo kunnen ze een onderzoek starten en moet je niets meer aantrekken bij foute facturen wand je hebt het door geven 

Peter78
Experienced Veelweter
WOW! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

@Christine hier u beklag doen zal niet helpen, best de klantendienst bellen 015 66 66 66

flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Sommige Apps kunnen (ongevraagd) een sms sturen, bijvoorbeeld een verificatie sms. Deze sms'en komen niet in de lijst van verzonden berichten in de Berichten App.

Bij het installeren van een App wordt soms de toelating gevraagd om berichten te sturen ...

Ik raad je dus aan alle Apps op je GSM te controleren welke permissies ze hebben.

PS - je kan achteraf altijd deze permissies intrekken.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@Peter78  schreef:

@Christine hier u beklag doen zal niet helpen, best de klantendienst bellen 015 66 66 66

Er is niks mis aan om hier te vragen of er nog mensen zijn die iets gelijkaardigs hebben meegemaakt. Telenet werd duidelijk al gecontacteerd en het lijkt erop dat de OP daar niet veel aan had.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.