|
25.573
netweters
|
158.173
antwoorden
|
|
21.343
vragen
|
Beste,
Ik heb een abonnement waar ik alleen verbruik betaal.
Ik kreeg vandaag een SMS van Telenet, zeggende dat ik 0.07€ "over" mijn bedrag heb gedaaan.
Ik ga naar mijn telenet, ik zie dat ik een SMS naar nummer +32 480 20 30 73 ZOU gestuurd hebben. Dat is het probleem :
1. ik heb geen SMS gestuurd. Mijn laatste sms is dd 16/10/2025!
2. ik ken dat telefoonnummer niet. Is ook niet in mijn kontakten.
Het gaat er natuurlijk niet over dat belachelijk laag bedrag. Maar dit kan toch niet dat Telenet sms'en aanrekent die niet gestuurd zijn. Er moet dus een probleem ergens zijn !
Iemand hetzelfde voor gehad?
Vriendelijke groeten.
Chrsitine.
Ik heb het gemeld aan Telenet, en heb natuurlijk ook at nummer geblokkeerd op mijn telefoon.
Best doorgeven moest er nog komen kunnen ze bijkomende stappen zetten
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/technisch/chat-met-ons
En zo kunnen ze een onderzoek starten en moet je niets meer aantrekken bij foute facturen wand je hebt het door geven
@Christine hier u beklag doen zal niet helpen, best de klantendienst bellen 015 66 66 66
Sommige Apps kunnen (ongevraagd) een sms sturen, bijvoorbeeld een verificatie sms. Deze sms'en komen niet in de lijst van verzonden berichten in de Berichten App.
Bij het installeren van een App wordt soms de toelating gevraagd om berichten te sturen ...
Ik raad je dus aan alle Apps op je GSM te controleren welke permissies ze hebben.
PS - je kan achteraf altijd deze permissies intrekken.
@Peter78 schreef:@Christine hier u beklag doen zal niet helpen, best de klantendienst bellen 015 66 66 66
Er is niks mis aan om hier te vragen of er nog mensen zijn die iets gelijkaardigs hebben meegemaakt. Telenet werd duidelijk al gecontacteerd en het lijkt erop dat de OP daar niet veel aan had.