Beantwoorden
Seki
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Samsung Galaxy Watch 4 LTE & Telenet One Number (eSIM)

Screenshot_2021-09-09-20-53-40-097_com.android.chrome.jpg

Goede dag,heb de Samsung Galaxy Watch 4 LTE active aangekocht via Telenet. Dus omdat Telenet deze verdeeld dacht ik dat deze zou werken met de ingebouwde eSim, maar dit is voorlopig niet het geval. Spijtig dat ze een toestel verkopen waar men de LTE niet van kan gebruiken (voorlopig).

 

Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: Samsung Galaxy Watch 4 LTE

34 reacties
Tjappe1
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Samsung Galaxy Watch 4 LTE & Telenet One Number (eSIM)

Dat is spijtig want op mijn Galaxy watch 3 werkt het wel.  Heb je al geprobeerd via deze link?  https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/alles-over-telenet-one-number

0 Likes
Seki
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Samsung Galaxy Watch 4 LTE & Telenet One Number (eSIM)

Ook al uitgeprobeerd,zonder resultaat...

0 Likes
Deviglen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Samsung Galaxy Watch 4 LTE & Telenet One Number (eSIM)

ik heb de samsung watch 4 lte aangekocht bij telenet in de hoop die te kunnen verbinden met lte van de smartphone , als ik de stappen volg om de mobile verbinding in te stellen komt er steeds een foutmelding , kunnen jullie me helpen ,mvg

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Samsung Galaxy Watch 4 LTE & Telenet One Number (eSIM)

@Deviglen  

Ik heb jou post samengevoegd in dit topic. Het is dezelfde vraag dus het gaat ook om hetzelfde onderwerp. Hier in dit topic kan je dus blijven volgen voor een eventuele oplossing. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Timodc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Goed gevonden! It's your second party! De kop is eraf! It's your first party!

Samsung Galaxy Watch 4 LTE & Telenet One Number (eSIM)

Ik heb ook hetzelfde probleem. Telenet staat nog een beetje achter denk ik. Hopelijk is het binnenkort opgelost.

0 Likes
Deviglen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Samsung Galaxy Watch 4 LTE & Telenet One Number (eSIM)

Inderdaad,kzie niet in wat het verschil  zou kunnen zijn tussen de vorige modellen en de 4 ,afwachten hopelijk niet te lang 😉

0 Likes
Seki
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Samsung Galaxy Watch 4 LTE & Telenet One Number (eSIM)

Zou de technische afdeling van Telenet hier ook op dit forum meekijken, anders kan dit probleem nog lang duren denk ik.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Samsung Galaxy Watch 4 LTE & Telenet One Number (eSIM)

@Seki  

Nee hier op dit forum kijkt enkel de klant mee en de moderators. Geen klantendienst of een andere technische dienst binnen Telenet kijkt mee of reageert hier op het forum. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Seki
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Samsung Galaxy Watch 4 LTE & Telenet One Number (eSIM)

Heb al 3 dagen een email gestuurd naar Telenet IVM het probleem maar geen reactie tot hier toe...

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Samsung Galaxy Watch 4 LTE & Telenet One Number (eSIM)

@Seki  

beste je vraag eens stellen via Messenger of Whatsapp daar heb je meer kans op een antwoord dan op de email.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Seki
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Samsung Galaxy Watch 4 LTE & Telenet One Number (eSIM)

Bij messenger sturen ze mij naar een Telenet center.. Maar daar kunnen ze mij ook niet helpen...

Brol_telen3t
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

Samsung Galaxy Watch 4 LTE & Telenet One Number (eSIM)

is er al een oplossing of werkt het nog steeds niet. 
Ik ga nu niet een horloge van meer dan 300 euro kopen als de belangrijkste feature niet werkt.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Samsung Galaxy Watch 4 LTE & Telenet One Number (eSIM)

@Brol_telen3t  

Als je ook de Watch 4 LTE hebt of wil gaan kopen dan werkt het blijkbaar vooralsnog niet blijkt uit de topics. Zou dus even mee volgen hier of dat het gaat werken of niet. Vermoed dat het wel zal gaan werken enkel heeft het blijkbaar even tijd nodig om dit werkend te krijgen en de software zal nog uitgerold moeten worden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Samsung Galaxy Watch 4 LTE & Telenet One Number (eSIM)


@patrick37  schreef:

Als je ook de Watch 4 LTE hebt of wil gaan kopen dan werkt het blijkbaar vooralsnog niet blijkt uit de topics.

Beetje laat dat ik deze thread opmerk maar Telenet One Number werkt sinds de dag van lancering perfect op alle Apple Watches. Zelfs nu met Series 7 hoef je je geen zorgen te maken.

 

Wel is het zo dat wanneer je je Telenet One Number wilt koppelen aan een nieuwe watch dat je eerst je oude compleet moet uitschakelen. Dat doe je eerst door je Mobiel abonnement te verwijderen op de Apple Watch. Je kan dit realiseren met de Watch App (Mijn Watch > Mobiel Netwerk > Info knop > Verwijder Telenet-abonnement).

 

Daarna moet je dit ook nog doen via Mijn Telenet. Ga hiervoor naar 'Je Diensten' en kies 'Stopzetten' bij Telenet One Number. Kies in het volgende venster het gewenste nummer en klik dan nogmaals op 'Opzeggen' bij Telenet One Number. 

 

Wacht even tot je een SMS hebt ontvangen waarbij je de melding hebt gekregen dat het effectief is stopgezet. Daarna pas kan je opnieuw de koppeling maken met een (nieuwe) smart watch.

 

Toegegeven het is een heel gedoe en hopelijk kan Telenet dit proces in de toekomst wat vereenvoudigen. 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes