24757
netweters
|
152462
antwoorden
|
20709
vragen
|
Goede dag,heb de Samsung Galaxy Watch 4 LTE active aangekocht via Telenet. Dus omdat Telenet deze verdeeld dacht ik dat deze zou werken met de ingebouwde eSim, maar dit is voorlopig niet het geval. Spijtig dat ze een toestel verkopen waar men de LTE niet van kan gebruiken (voorlopig).
Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: Samsung Galaxy Watch 4 LTE
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat is spijtig want op mijn Galaxy watch 3 werkt het wel. Heb je al geprobeerd via deze link? https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/alles-over-telenet-one-number
Ook al uitgeprobeerd,zonder resultaat...
ik heb de samsung watch 4 lte aangekocht bij telenet in de hoop die te kunnen verbinden met lte van de smartphone , als ik de stappen volg om de mobile verbinding in te stellen komt er steeds een foutmelding , kunnen jullie me helpen ,mvg
Ik heb jou post samengevoegd in dit topic. Het is dezelfde vraag dus het gaat ook om hetzelfde onderwerp. Hier in dit topic kan je dus blijven volgen voor een eventuele oplossing.
Ik heb ook hetzelfde probleem. Telenet staat nog een beetje achter denk ik. Hopelijk is het binnenkort opgelost.
Inderdaad,kzie niet in wat het verschil zou kunnen zijn tussen de vorige modellen en de 4 ,afwachten hopelijk niet te lang 😉
Zou de technische afdeling van Telenet hier ook op dit forum meekijken, anders kan dit probleem nog lang duren denk ik.
Heb al 3 dagen een email gestuurd naar Telenet IVM het probleem maar geen reactie tot hier toe...
Bij messenger sturen ze mij naar een Telenet center.. Maar daar kunnen ze mij ook niet helpen...
is er al een oplossing of werkt het nog steeds niet.
Ik ga nu niet een horloge van meer dan 300 euro kopen als de belangrijkste feature niet werkt.
Als je ook de Watch 4 LTE hebt of wil gaan kopen dan werkt het blijkbaar vooralsnog niet blijkt uit de topics. Zou dus even mee volgen hier of dat het gaat werken of niet. Vermoed dat het wel zal gaan werken enkel heeft het blijkbaar even tijd nodig om dit werkend te krijgen en de software zal nog uitgerold moeten worden.
@patrick37 schreef:Als je ook de Watch 4 LTE hebt of wil gaan kopen dan werkt het blijkbaar vooralsnog niet blijkt uit de topics.
Beetje laat dat ik deze thread opmerk maar Telenet One Number werkt sinds de dag van lancering perfect op alle Apple Watches. Zelfs nu met Series 7 hoef je je geen zorgen te maken.
Wel is het zo dat wanneer je je Telenet One Number wilt koppelen aan een nieuwe watch dat je eerst je oude compleet moet uitschakelen. Dat doe je eerst door je Mobiel abonnement te verwijderen op de Apple Watch. Je kan dit realiseren met de Watch App (Mijn Watch > Mobiel Netwerk > Info knop > Verwijder Telenet-abonnement).
Daarna moet je dit ook nog doen via Mijn Telenet. Ga hiervoor naar 'Je Diensten' en kies 'Stopzetten' bij Telenet One Number. Kies in het volgende venster het gewenste nummer en klik dan nogmaals op 'Opzeggen' bij Telenet One Number.
Wacht even tot je een SMS hebt ontvangen waarbij je de melding hebt gekregen dat het effectief is stopgezet. Daarna pas kan je opnieuw de koppeling maken met een (nieuwe) smart watch.
Toegegeven het is een heel gedoe en hopelijk kan Telenet dit proces in de toekomst wat vereenvoudigen.