Beantwoorden
EVCaanzee
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Sms versturen lukt niet - Sony Xperia Z5

Hallo,

Ik heb sedert vorige week een nieuw toestel, maar kan geen sms verzenden (wel ontvangen).

Contacts staan met correct telefoonnummer, beginnend met +32 (0032 ook reeds geprobeerd).

Dank voor de hulp.

0 Likes
4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Sms versturen lukt niet - Sony Xperia Z5

heb je het nummer van de sms of berichtencentrale ingesteld? Zonder dit nummer (+32 468 14 68 10) kan je geen sms sturen.

0 Likes
cdewaele
Freshman Meerweter
Berichten: 66
Professional organizer! Organisatietalent! Wat een systeem! Meer goede raad dan tante Kaat

Sms versturen lukt niet - Sony Xperia Z5

@EVCaanzee Proficiat met je nieuwe toestel. Jammer dat je er nog niet volledig gebruik van kan maken. Volgens mij is dit snel op  te lossen. Je gaat je sms centrale opnieuw moeten instellen 🙂  No worries is niet moeilijk.  

 

Als je dit volgt zou het moeten lukken: 

1.  mobile configurator

2. klik op het merk dat je hebt aangekocht 

3. klik  op het model dat je hebt aangekocht 

4. klik  onder sms op handmatig instellen en volg de stappen 

 

Laat je mij iets weten als het gelukt is?  🙂  

 

 

 

 

 

Cédric
"Technical problems are like Gremlins. They come and go."
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
EVCaanzee
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Sms versturen lukt niet - Sony Xperia Z5

Hallo janne-man,

We zijn uiteindelijk naar een Telenet winkel gegaan. Bij de berichtencentrale stond nummer 7, waardoor er dus inderdaad niet gesmst kon worden. Die 7 stond ook uitgegrijsd en kon bijgevolg niet aangepast worden naar onderstaand nummer. Probleem opgelost... dachten we.

 

Sedert begin deze week weer hetzelfde probleem. Nummer 7 staat terug in de berichtencentrale, en wederom uitgegrijsd, waardoor het niet aangepast kan worden.

 

Enig idee hoe we dit wel kunnen aanpassen? Dank je!

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Sms versturen lukt niet - Sony Xperia Z5

Heb je al eens contact opgenomen met de support van Sony? Of misschien hebben ze zelfs een forum?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes