cdewaele
Freshman Meerweter
cdewaele
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
30-07-2024
07:25
|
Lid sinds: 18-12-2016
Datum laatste bezoek: 30-07-2024 07:25
Ranking
Freshman Meerweter
24-01-2020
06:00
Neen dit is helaas niet mogelijk. Als ik vragen mag, waarom wil je dit zo doen?
... Meer weergeven
17-10-2018
05:21
@Master-Magic en web tv @Ex-Netweter Kortom alle apps op de EOS box die een internet verbinding nodig hebben zullen verbruik opleveren. Heb je al gekeken op de telemeter? Zijn er dagen waar je pieken hebt of is het vrij constant?
... Meer weergeven
16-10-2018
19:18
1
@Michiel_DP heb je hier iets aan? bron: Wat betekenen de icoontjes naast mijn opnames?
... Meer weergeven
13-10-2018
07:36
1
@djdanvan volgens mij doe je niets verkeerd. Ik zou eens bellen naar de klantendienst.
... Meer weergeven
24-08-2018
09:40
@Ex-Netweter Kijk eens op deze website ==> http://www.zenders.be Zo weet je onmiddellijk wat je normaal zou moeten doorkrijgen van zenders in je regio op de klassieke kabel.
... Meer weergeven
18-08-2018
08:43
1
Beste Netweters, Ik ben bezig met een klein projectje om mijn huis, een klassieke woning om te bouwen op een budget vriendelijke manier naar een smart home. Voor mij moet een smart home aan een aantal vereisten voldoen. Het moet mij een verhoogde veiligheid, energiezuinigheid, comfort en gemak bieden. Jullie kunnen mij helpen met mijn project door toepassingen voor te stellen die aan bovenstaande criteria voldoen. Als jullie al bepaalde systemen in huis gehaald hebben hoor ik het graag en zou ik graag jullie ervaringen weten. 😄
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
netwerken
18-08-2018
07:25
1
@Ex-Netweter geen idee. Denk dat je die vraag best aan een installateur/technieker stelt. 😄 Helpdesk medewerkers weten veel maar zijn geen techniekers. Veel succes ermee!
... Meer weergeven
17-08-2018
20:43
@Ex-Netweter we twijfelen niet aan je technische kennis. Als je de bekabeling hebt nagekeken ( coax tussen digicorder en wandcontactdoos ) is er geen reden om je zorgen te maken en laat je best een Telenet Technieker komen. De reden waarom de klantendienst de kosten vermeld is omdat veel mensen denken dat het daar niet aan kan liggen en daarom de kabel niet controleren. Als de technieker dan merkt dat de kabel er niet goed in steekt is het niet meer dan normaal dat er een verplaatsingskost word aangerekend en werkuren.
... Meer weergeven
17-08-2018
20:16
@Ex-Netweter Proficiat met je nieuwe toestel. Jammer dat je er nog niet volledig gebruik van kan maken. Volgens mij is dit snel op te lossen. Je gaat je sms centrale opnieuw moeten instellen 🙂 No worries is niet moeilijk. Als je dit volgt zou het moeten lukken: 1. mobile configurator 2. klik op het merk dat je hebt aangekocht 3. klik op het model dat je hebt aangekocht 4. klik onder sms op handmatig instellen en volg de stappen Laat je mij iets weten als het gelukt is? 🙂
... Meer weergeven
17-08-2018
19:48
@Ex-Netweter dat is jammer om te horen. Tot zover ik weet is de interventie van een technieker gratis als er een probleem is op de apparatuur van Telenet. Kijk goed na dat alles goed insteekt (vooral coax, beide uiteinden). Probeer eventueel met een andere coax, als je het probleem dan nog zou hebben zou ik mij niet te veel zorgen maken over kosten en de technieker laten komen.
... Meer weergeven
17-08-2018
18:36
@Ex-Netweter mag ik vragen waarom je graag de antenne versterker wil veranderen? Heb je last van technische problemen? Als je zeker wil zijn dat alles up2date is raad ik je aan om even contact op te nemen met de klantendienst. Vraag of je in aanmerking komt voor een helemaal mee tourné. Er komt dan een Telenet technieker bij je langs die de hele installatie voor je nakijkt en update. Verder zou ik Persoonlijk de versterker niet aanpassen naar een niet Telenet model, want als je later storing hebt zal het moeilijker worden om aan te wijzen waar het probleem ligt en heb je hogere kansen tot discussies. Ook al is het toestel van Hirschmann beter.
... Meer weergeven
16-08-2018
21:33
@francis50 Normaal kan lan enkel groen kleuren, knipperen of niet branden. Wat zie je? Maak anders even een foto...
... Meer weergeven
16-08-2018
21:16
@francis50 heb je deze flow al eens gevolgd? https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/betekenis-gekleurde-lampjes-op-powerline-adapter/ Veel succes ermee. Normaal gezien zou je er dan wel uit moeten komen. Lukt het nog steeds niet raad ik je aan om even beide powerlines in een stekkerblok te steken en te kijken welk kleurtje het geeft. Oranje of rood? Dan klopt er iets niet...
... Meer weergeven
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 16-10-2018 19:18 | |
1 | 13-10-2018 07:36 | |
1 | 18-08-2018 08:43 | |
1 | 18-08-2018 07:25 | |
1 | 16-08-2018 18:21 | |
1 | 14-08-2018 17:33 | |
1 | 01-08-2018 18:32 | |
1 | 16-08-2018 14:27 | |
2 | 16-08-2018 12:19 | |
2 | 14-08-2018 10:27 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
16235 | 16-08-2018 18:21 | |
13786 | 16-08-2018 12:19 | |
26250 | 14-08-2018 10:27 | |
19216 | 31-07-2018 18:05 |