Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Suggestie: Telenet Wi-Free op de trein

Als mijn 'suggesties' jullie de oren uit komen moet je het maar zeggen he Smiley Knipoog maar vind het altijd interessant te weten wat anderen over mijn ideeën vinden. Suggestie van vandaag; ik denk dat het perfect mogelijk moet zijn Telenet Wi-Free aan te bieden op bepaalde treinverbindingen. Dit omdat Telenet een eigen mobiel netwerk heeft en zo hotspots kan plaatsen die 4G omzetten in Wi-Free. 

"Gebruik toch gewoon 4G & Free G" krijg ik vaak te horen, wel dat gaat niet; treinen zijn namelijk een kooi van faraday en de 4G geraakt er amper/niet door. Mobiele ontvangers op de buitenkant van de trein zou dit dus kunnen oplossen. Misschien een dure investering, maar zou jullie héél veel pendelaars kunnen opleveren. 

 

PS: je kan niet-Telenet klanten er voor laten betalen als abonnement of met de NMBS een formule uitwerken.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
16 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Suggestie: Telenet Wi-Free op de trein


@m-jan20  schreef:

Kleine toevoeging; ik zat vandaag voor de verandering in een oude rode “boemeltrein” en bereik was hier véél beter op zelfde traject. Ligt dus puur aan die nieuwe treinen die gsm verbindingen amper/niet doorlaten...spijtig. Zijn hier eigenlijk oplossingen voor? 


Ja natuurlijk. Externe antennes met zenders/repeaters binnen. Enige hinderpaal: kost weer centen die ze niet willen uitgeven.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Suggestie: Telenet Wi-Free op de trein


@StefaanH  schreef:

@m-jan20  schreef:

Kleine toevoeging; ik zat vandaag voor de verandering in een oude rode “boemeltrein” en bereik was hier véél beter op zelfde traject. Ligt dus puur aan die nieuwe treinen die gsm verbindingen amper/niet doorlaten...spijtig. Zijn hier eigenlijk oplossingen voor? 


Ja natuurlijk. Externe antennes met zenders/repeaters binnen. Enige hinderpaal: kost weer centen die ze niet willen uitgeven.


Smiley Verdrietig


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes