24753
netweters
|
152359
antwoorden
|
20693
vragen
|
Ik zit in een WIGO 25 met mijn broer en 2 zussen, zij gebruiken niet zoveel data als mij en het is daarom een beetje duur om naar WIGO Unlimited te gaan. Daarom zou het handig zijn mocht het mogelijk zijn 1 gebruiker binnen je huidige WIGO (in mijn geval WIGO 25) onbeperkte data te geven voor een extra bedrag per maand (rond de € 10 lijkt me fair).
@Ex-Netweter schreef:@StefaanH klopt maar dat werkte hier niet, daar is dit forum niet voor opgericht, telenet zit ook op facebook maar daar blijf ik weg.
Jos
En waarom niet? Wat is er mis mee als wij als gebruikers een topic zouden aanmaken dat als doel heeft tips en suggesties voor Telenet te verzamelen? Als wij dat op een ernstige manier doen en er geen zottekesspel van maken bestaat volgens mij toch wel de kans dat de community manager of de mods hier en daar iets positiefs oppikken en aan de door hun beter gekende kanalen intern doorgeven.
Mijn persoonlijke mening natuurlijk.
@StefaanH sorry het word laat, ik heb mij verward met enquete oprichten, maar in elk geval die topics zijn er geweest maar weinig reactie op.
Jos
@Ex-Netweter schreef:@StefaanH sorry het word laat, ik heb mij verward met enquete oprichten, maar in elk geval die topics zijn er geweest maar weinig reactie op.
Jos
Jos, dat hoeft ook niet hé. Als er enkel ernstige dingen op gepost worden en heel af en toe wordt er iets opgepikt, dan is dat toch beter dan niets hé. Niet geschoten is altijd gemist ...
Wees maar gerust dat Telenet perfect weet door wie, wat gezegd wordt op dit forum. Heb ikzelf aan den lijve ondervonden. De vraag is natuurlijk wat ze ermee doen. Ze gaan uiteraard kijken wat de klanten willen maar ze gaan ook niet klakkeloos kopiëren wat anderen doen. En heel erg de prijs breken zit er ook niet meer in. Ze hebben dat ooit wel gedaan. Als je goed kijkt zet Telenet sterk in op gezinnen, dat zijn nu eenmaal meestal de grootverbruikers. Op gebied van mobiel voor enkelingen zetten ze Base daarvoor in de kijker.
En inderdaad de "Lounge" is de plaats om nieuwe ideeën te lanceren en te kijken hoeveel bijval je hebt met je idee.
Nog 1 er bij? en dan, er word maar gezanikt over prijs maar kwaliteit word niet vergeleken.
energie is ook open gebroken, is dat verlaagd nee!!! de eindfactuur telt en wat ge er voor krijgt.
Jos
Een apart bord op De Netweters om suggesties te geven is er vandaag de dag inderdaad niet. Waarom? Omdat het hebben van zo'n plaats nu eenmaal een verwachting creëert. Elke Netweter die de tijd en moeite neemt om een suggestie te doen, verwacht dan ook wel iets terug van Telenet. Dat het gelezen en beantwoord wordt, dat er af en toe een stand van zaken gegeven wordt en eventueel zelfs een implementatie datum.
Uit het verleden is helaas gebleken dat zelfs de makkelijkste oplossingen niet altijd snel geïmplementeerd kunnen worden, dit omdat er meestal al veel projecten en verbeteringen vooraf worden gepland. Last minute extra IT/engineering zaken aan een planning toevoegen is niet evident, ook al wil Telenet het graag zo snel mogelijk oplossen/verbeteren. Wat ervoor zorgt dat Telenet niet altijd direct kan terugkoppelen op gegeven suggesties, wat dan weer leidt naar suggesties die lang open staan, ontevredenheid over de opvolging ervan, het gevoel van een valse beloftes, .. En dat willen we natuurlijk vermijden!
Maar laat dit jullie a.u.b. niet tegenhouden, wij bij De Netweters zijn absolute voorstander van goede suggesties. Je mag er zeker van zijn dat interessante suggesties of verbeteringsvoorstellen intern gedeeld worden. Zoals jullie weten lezen we (ikzelf en moderatoren) hier dagelijks alles mee en pikken we regelmatig suggesties/ideeën uit jullie posts om te delen met engineers of IT'ers. Uiteraard zijn niet alle ideeën of suggesties haalbaar of even interessant voor Telenet om te implementeren, maar dat is bij elk bedrijf wel zo.
Ik kan trouwens meedelen dat de in-home connectivity engineers erg blij waren met de input van @igvfer zijn sinterklaaslijst! 😉
@SuzyBedankt maar ik moet toegeven dat mijn lijstje enkel een samenvatting was en is van de grieven die ik en anderen in de loop der jaren zijn tegen gekomen. En geduldige mensen als wij zijn wachten we af. Wetende dat elke afdeling in een bedrijf zijn projecten de belangrijkste vindt. Een plaatsje in de adviesraad zou ik weten te waarderen, maar die is jammer genoeg opgeheven