Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telefoonnummer zoeken op 1207

Ik wilde daarnet via 1207.be een telefoonnummer zoeken. Ik krijg het adres en een button "Bellen". Als je daar op klikt krijg ik niet het telefoonnummer maar een schermpje zoals dit:

afbeelding.png

Maar welke toepassing moet ik nu kiezen?

Als ik verbinden kies dan gaat dit naar mijn PC en mijn smartphone is wel verbonden met mijn PC maar niet met bluetooth zoals er wordt aangegeven.

Is er een andere mogelijkheid?

afbeelding.png

 

Ik wil tenslotte zelf kiezen of ik met de vaste telefoon of met mijn gsm wil bellen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
2 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Telefoonnummer zoeken op 1207

Ik ben een Ubuntu gebruiker, maar heb hetzelfde probleem. De browser verwijst naar een "url" beginnend met tel: waarvoor geen geschikte applicatie gevonden wordt.

De work-around; in ieder geval bij firefox kun je de verlinking zichtbaar maken, zodat die linksonder in de balk getoond wordt. Daar zie je dan zoiets als tel:021234567

Vervolgens gewoon dit nummer manueel bellen.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telefoonnummer zoeken op 1207

@Arnie   Inderdaad, ik had daar nog niet op gelet. Het is niet echt groot ook. Ik had het moeten weten want ik gebruik die techniek dikwijls op een andere site die ik bouw om te zien of de url wel kloppen vooral met de informatie die achter het ? vraagteken staat. Bedankt



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes