|
26.863
netweters
|
166.910
antwoorden
|
|
22.385
vragen
|
Hallo,
Zoals de titel al zegt heb ik een probleem met mijn Telenet One Number optie ( Mobile Unlimited ) , heb mijn profiel gewist op de horloge nu ik heb deze niet kunnen wissen in mijn klantenzone ( gezien bij mijn nummer nog altijd staat activeer Telenet One Number ) ben paar dagen terug klant, en volgens mij zit het vast in het systeem bij Telenet nu ik kan mijn nummer niet meer activeren op mijn Samsung Galaxy watch want bij het opnieuw activeren zegt hij dat er al een smartwatch gekoppeld is aan dit nummer , nu ik kan het niet ontkoppel want ik heb de optie niet op mijn klantenzone, voor het deactiveren van One Number om dat opnieuw te activeren , dus graag een oplossing , want de chat op Telenet zegt dat ik naar winkel moet ( is makkelijk opgelost voor de chat ) .
Graag oplossing !!
Want ik switch tussen Galaxy watches met 4G en ik heb geen zin elke keer te moeten naar winkel gaan of de klantendienst te moeten contacteren !
Mijn vraag is dus : Kunnen jullie de optie 'Telenet One Number' op mijn mobiele lijn handmatig deactiveren en de lijn resetten?" Zo dat ik dit in toekomst zelf kan activeren en deactiveren als ik switch tussen Galaxy Watches met 4G.
Dank u en ik hoop dat het in orde komt want One Number is de reden waarom ik terug mijn nummer bij Telenet heb gedaan.
Wil je je mobiel nummer niet meer delen tussen je smartphone en je smartwatch? Of ben je je smartwatch verloren? Deactiveer dan eerst Telenet One Number via MyTelenet. Daarna moet je je profiel ook in de app verwijderen.
(...)
Hoe deactiveren in MyTelenet?
Hoe (ont)koppel ik mijn smartwatch met Telenet One Number? | MyTelenet
- Ga naar MyTelenet.
- Kies Mijn producten en ga naar Mobiel.
- Klik op Beheer je simkaarten.
- Kies het juiste gsm-nummer.
- Klik op Deactiveer Telenet One Number. Klaar!
Nummer gedeactiveerd? Verwijder je profiel in de app.
(...)
Als "Deactiveer Telenet One Number" er (zoals je zegt) niet staat zullen wij hier op De Netweters (wij zijn ook maar gewoon klanten) helaas die optie niet kunnen toveren voor jou.
Ik vrees toch dat "de chat" gelijk heeft en dat je hiervoor bij Telenet moet zijn. Vraag in de chat naar een medewerker of bel de klantendienst (ook op zondag): Technische vraag | Telenet
Ik hoop dat een medewerker hier het kan oplossen?
Groeten
Het probleem is in tussen opgelost via de klantenzone ( chat , dank u Tim )
Het rare is wel dat ik nog altijd in mijn klantenzone niet zie staan dat One Number actief is ... bij de info van je simkaarten staat er nog ALTIJD activeer Telenet One number .
kan iemand hier mss van de klantendienst eens naar kijken?
Want heb geen zin elke keer te moeten sturen naar Telenet als ik zou switchen van Galaxy Watch .
Groeten
@bigMODDER Dit is een forum door klanten voor klanten, wij kunnen hier niet mee helpen en de moderators zullen dit normaal ook niet doen, daarvoor bel je best of via chat of ga je naar een Telenet winkel voor je probleem.