Telenet Simkaart werkt niet in Oneplus Nord 2 CE5G
Mijn telefoon (Oneplus Nord 2 CE5G) kan sinds een maand geen oproepen meer ontvangen en ook niet meer bellen
Telenet gebeld, deze zeiden dat het een GSM probleem is, aangezien ze nog connectie konden maken met de SIM kaart.
GSM 2-maal opgestuurd naar Oneplus, deze stuurden deze terug en zeiden dat er niets mee aan de hand was.
Andere SIM van Telenet werkt ook niet in de GSM. Sim kaarten van andere providers wel (Orange, ...)
Vervolgens heb ik van Telenet een andere SIM kaart gekregen, in de winkel heb ik hiermee 1-maal kunnen bellen en 1-maal gebeld kunnen worden en daarna werkt het weer niet meer. Zeer vreemd
Wat ook eigenaardig is is dat wanneer iemand mij probeert te bellen, deze meteen op de voicemail terechtkomt (de telefoon gaat slechts 1-maal over)
Ook is de Telenet APP plots niet meer beschikbaar voor mij in de Google Play Store
Dus onze conclusie...Telenet SIM kaarten werken plots niet meer in het toestel
Al eens langs geweest bij de Telenetwinkel, maar deze konden het niet oplossen.
Bellen naar Telenet wordt ik ook altijd doorverwezen en het probleem blijft maar aanslepen.
Iemand van jullie hier ervaring mee?
Hartelijk dank
Sooi