24789
netweters
|
152695
antwoorden
|
20730
vragen
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wanneer gaan wij ervan kunnen genieten?
@Reservoir_Dog de frequenties voor de 5G zijn nog niet geveild, dat ligt nu bij de verantwoordelijken in het parlement om dat goed te keuren zag ik vorige week op vlaamseparlementtv, is echt een stukje dat gevoerd word door 2 a 3 parlementen zoals we in belgie dit gekke geval kennen.
er zijn nu testen in Antwerpen in de haven enzo maar dit is met frequenties dat voor 2G en 3G is dacht ik (niet zeker van) dus nog even geduld, de 5G bij proximus is ook nog geen echt 5G maar een 4G+
Zou misschien interessant zijn om het 4G netwerk eens wat te verbeteren sinds 1 week heel slechte of geen netwerk meer...
Daar kan ik niet over klagen dat werkt perfect hier. Nu weet ik niet welke regio jij zit maar ik ben regio Limburg en daar moet ik Telenet toch een pluim voor geven. Vorig jaar heb ik nog al eens Telenet geprobeerd maar toen was het ontvangst slecht maar nu naar de overschakeling van ONE up ben ik zeer tevreden gebruiker van Telenet mobile.
Telenet, Imec, Universiteit en stad Leuven bouwen 5G testnetwerk
donderdag 24 juni 2021 | 09:36 CET | Nieuws TLCP.......
Telenet test samen met de stad Leuven, KU Leuven en hightechbedrijf Imec de concrete mogelijkheden van 5G uit.
De telecomoperator heeft onder een tijdelijke licentie zeventien opstelpunten in de stad voorzien van 5G-technologie en bereikt daarmee de hele stad.
@robatoras leuk dat je zo'n nieuwtje plaatst, maar kan je er ook de originele link bij vermelden?