Beantwoorden
Smurfke_85
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken!

Telenet klantendienst bellen maar ze horen me niet

Telkens wanneer ik naar de klantendienst bel en eindelijk een medewerkers aan de lijn krijg dan zeggen ze dat ze me niet horen en dat ik nog eens moet proberen terug te bellen. We hebben ondertussen al 8 keer geprobeerd met 2 verschillende toestellen maar nog steeds geen succes. We bellen allebei via orange.Weet iemand hoe dit komt? Of hoe de dit kunnen oplossen. Onze modem is stuk en ik zou dit graag oplossen.

 

groetjes 

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet klantendienst bellen maar ze horen me niet

@Smurfke_85  en geprobeerd ook met dezelfde simkaart  of ook twee verschillende simkaarten ? Misschien is er de mogelijkheid dat u een mailtje stuurd met de gsm om te vragen of zij u kunnen contacteren of eventueel via facebook messenger een bericht te sturen. Via facebook wordt u snel  , correct en vriendelijk verder geholpen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telenet klantendienst bellen maar ze horen me niet

Heb je al eens geprobeerd via Facebook of Twitter? Ze reageren daar redelijk snel.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Matrix-z
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet klantendienst bellen maar ze horen me niet

Ik heb net ‘t zelfde aan de hand ! Telefoneer met gsm (orange) naar Telenet helpdesk en telkens horen ze me niet !?

0 Likes